فرمانده پایگاه شهید بابایی اصفهان:

نیروی هوایی، امنیت کامل آسمان ایران را تضمین می‌کند

کدخبر: 2033254

فرمانده پایگاه شهید بابایی اصفهان گفت: با تلاش کارکنان فنی و تیزپروازان نیروی هوایی ارتش، آسمان ایران اسلامی در امنیت کامل است و نهاجا این امنیت را تضمین می کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به دوره آموزش محورشناسی اعزام شده‌اند، به منظور آشنایی با توانمندی‌های نیروی هوایی از پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان بازدید کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان روزخوش، فرمانده پایگاه شهید بابایی در جمع دانشجویان دافوس گفت: حراست از آسمان کشور وظیفه نیروی الهی هوایی ارتش است و در این راستا تیزپروازان این نیرو از هیچ تلاشی و ایثاری دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: آموزش دانشجویان خلبانی و آماده سازی آنها برای انجام ماموریت‌های مهم و تاثیرگذار از دیگر وظایف نیرو هوایی، به ویژه پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی است.

فرمانده پایگاه شهید بابایی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این بازدید آشنایی دانشجویان با توانمندیهای نظامی، تسلیحاتی و تخصصی این پایگاه است و امیدواریم در این فرصت اندک مجال تحقق این مهم برای دانشجویان فراهم گردد.

در ادامه این جلسه فرماندهان به تشریح موقعیت جغرافیایی و استراتژیک پایگاه شهید بابایی، توانمندی های تسلیحاتی و ماموریت‌های کلی این پایگاه پرداختند.

ارسال نظر: