داوری جایزه آلمانی جشنواره فیلم سبز آغاز شد

کدخبر: 2033442

فیلم های کوتاه و مستند تولید شده توسط دانشجویان دانشکده سینما تئاتر که با نظارت جشنواره فیلم سبز برلین ساخته شده است صبح امروز ۲۹ اردیبهشت داوری شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جشنواره فیلم سبز برلین-GREEN FILM -هر سال بعد از برگزاری این رویداد با همکاری دیگر فستیوال های فیلم سبز دنیا ، مسابقه فیلمسازی در دانشگاه ها یا مدارس سینمایی با موضوع مورد نظر جشنواره فیلم سبز برلین برگزار می کنند.

در تازه ترین اقدام، نیکولای نیمن رئیس این جشنواره که داور پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز است کارگاه آموزشی برای دانشجویان دانشکده سینما تئاتر برگزار کرده است. دانشجویان در قالب پنج گروه 96 ساعت فرصت داشتند تا فیلمی با محوریت «بحران آب» بسازند و صبح امروز این آثار توسط نیکولای نیمن، مهدی نادری، زفیرا یاسیف، مهدی قربان پور، پوریا حیدری وبهمن کیارستمی داوری خواهند کرد. برگزار کنندگان جشنواره فیلم سبز برلین از ایده تا اجرا با این دانشجویان همراهی کرده اند و به بهترین فیلم این کارگاه در اختتامیه جشنواره فیلم سبز ایران جایزه ای از سوی موسسه «گرین می» داده خواهد شد. پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران از 24 اردیبهشت در موسسه فرهنگی هنری صبا و سینما فلسطین آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ادامه دارد.

ارسال نظر: