اژه‌ای در جمع خبرنگاران:

دیدار فائزه هاشمی با بهائیان کار زشت و قبیحی بود/ دستگاه قضایی بر اساس قانون عمل می‌کند

کدخبر: 2033458

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دیدار فائزه با بهائیان کار زشت و قبیحی بود، گفت: زشت‌تر از این کار، این بود که بعد از همه تقبیح‌ها و حتی بعد از سفارش پدر ایشان، وی عذرخواهی نکرده است، دستگاه قضایی هر جرمی که اتفاق بیفتد دنبال می‌کند و در مورد این امر هم مانند سایر موارد بر اساس قانون، رفتار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، میزان نوشت: حجت‌الاسلام اژه‌ای در حاشیه مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا دستگاه قضایی در خصوص دیدار اخیر فائزه هاشمی با یکی از اعضای ارشد فرقه بهاییت اعلام جرم کرده یا پرونده‌ای تشکیل داده است، گفت: به نظر من کار زشت و قبیحی بود و تا جایی که من رصد کردم بسیاری از مردم و علما و شخصیت‌ها و مراجع تقلید و حتی پدر ایشان این کار را تقبیح کرده اند.

وی ادامه داد: زشت تر از این کار، این بود که بعد از همه تقبیح‌ها و حتی بعد از سفارش پدر ایشان، وی عذرخواهی نکرده است و حقیقتا جای تاسف دارد، دستگاه قضایی هر جرمی که اتفاق بیفتد به صورت مقتضی دنبال می‌کند و در مورد این امر هم مانند سایر موارد بر اساس قانون و آنچه قانون معین کرده است، رفتار می‌شود.

معاون اول قوه قضائیه در ارتباط با دستگیری زنی در آلبانی که گفته می‌شود از عوامل انفجار دفتر حزب جمهوری در دهه 60 است، اظهار کرد: متاسفانه رسانه‌های مختلف از خودشان یک حدس و گمان‌هایی در مورد برخی مسائل دارند و آن را به عنوان خبر منتشر می‌کنند که چیز خوبی نیست.

وی ادامه داد: در خصوص این قضیه نیز از افرادی اسم بردند که فلان شخص دستگیر شده یا فرضا فلان آقا دستگیر شده است، طبق قانون کسانی که تحت تعقیب و یا خارج از کشور باشند از طریق دستگاه قضا با پلیس اینترپل دنبال می‌شوند. این هم یکی از همان موارد است.

اژه‌ای گفت: این فرد اتهاماتی داشته و بر اساس آن اتهامات از مدت‌ها قبل اقدام قضایی صورت گرفته و پلیس او را دستگیر کرده و در حال حاضر آنطور که شنیده‌ام در بازداشت آن‌ها نیست؛ اما این به این معنا نیست که او را دیگر رها کرده و دنبال نخواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کماکان دستگاه‌های ذیربط پیگیر هستند و چون در حد اتهام است تحت تعقیب قرار گرفته و اگر مسترد و در اینجا محاکمه شد شما در جریان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر: