با حضور آیت‌الله مکارم‌ شیرازی

دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در قم آغاز به کار کرد

کدخبر: 2033641

دوازدهمین همایش دکترین مهدویت صبح امروز با حضور آیت‌الله مکارم‌شیرازی در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با موضوع پیشگویی‌های آخرالزمان از منظر ادیان ابراهیمی صبح امروز با حضور آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه عالی امام موسی کاظم (ع) قم آغاز شد.

برنامه‌های مراسم افتتاحیه این همایش سخنرانی آیت الله ناصر مکارم شیرازی، ارائه گزارش روند فراخوان و برگزاری و تجلیل از فعالان عرصه مهدویت است.

این همایش در ادامه نوبت صبح با برگزاری کمیسیون‌های تخصصی تا ظهر جمعه ادامه پیدا می‌کند و در مراسم اختتامیه نیز آیت‌الله سبحانی سخنرانی خواهد کرد.

رونمایی از موسوعه الامام المنتظر، طرح اندیشه مهدویت، ویژه‌‌نامه‌های عربی و انگلیسی، ویژه‌نامه مشرق موعود و همچنین ویژه‌نامه پژوهش‌های مهدوی از دیگر برنامه های این همایش است.

همچنین آثار برتر حوزه مهدویت در مراسم افتتاحیه دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت که صبح امروز با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی در حال برگزاری است، رونمایی شد.

از جمله آثار رونمایی شده در این مراسم می‌توان به کتاب «موسوعه الامام المنتظر»، «طرح اندیشه مهدویت»، «ویژه‌‌نامه‌های عربی و انگلیسی»، «ویژه‌نامه مشرق موعود» و «ویژه‌نامه پژوهش‌های مهدوی»، اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، پیش از این برنامه نیز با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی از مهدی یاوران و فعالان عرصه مهدویت تجلیل شد.

ارسال نظر: