تابش در همایش ستادهای استانی اصلاح‌طلبان:

هر جا در گذشته شکست خورده‌ایم به خاطر بی‌توجهی به مردم بوده است

کدخبر: 2033696

نماینده مردم اردکان گفت: ما به حمایت مردم نیازمندیم و این عقبه باید حفظ شود و هر جا در گذشته شکست خورده‌ایم بی‌توجهی به مردم بوده و منتخبان باید به اهداف و برنامه‌های خود عمل کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی شوراهای اصلاح‌طلبان سراسر کشور، گفت: از همه آنها که از رای مردم صیانت کردند و به آن عینیت بخشیدند و در راس آن مقام معظم رهبری و دولت محترم و نیروهای نظامی و انتظامی تشکر می‌کنم و کسانی که با تحمل هزینه راه پیروزی منتخبان اصلاح‌طلبان را هموار کردند نیز سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه مردم خواسته‌های خود را با رای‌شان نشان دادند گفت: مردم ما دانستند راه دموکراسی و اعتدال از صندوق‌های رای می‌گذرد و حاکمیت باید این هوشمندی مردم را ارج نهد.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه کار منتخبان هنوز تمام نشده است، خاطرنشان کرد: ما به حمایت مردم نیازمندیم و این عقبه باید حفظ شود و هر جا در گذشته شکست خورده‌ایم بی‌توجهی به مردم بوده و منتخبان باید به اهداف و برنامه‌های خود عمل کنند.

تابش افزود: در استقرار هیئت‌رئیسه و سایر مناصب مهم باید به خواست مردم عمل کنیم و با اتکاء به تجربه مردم 4 دوره نمایندگی اظهار می‌کنم که مطالبه‌گری شما رای‌دهندگان تاثیرگذاری بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه از شما مردم خواهشمندم بر رفتار نمایندگان نظارت داشته باشید، تصریح کرد: ما باید مجلسی بسازیم که با ارزش‌های شهدا و کسانی که برای کشور خون داده‌اند، متناسب باشد. مجلسی امیدآفرین، توسعه‌یافته، ضد رانت و فساد، تبعیض و فقر که حافظ منافع ملی و مطالبات مردم است.

ارسال نظر: