در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم سبز؛

با حضور هنرمندان از "گمیجی" رونمایی شد

کدخبر: 2033838

مراسم رونمایی از فیلم "گمیجی" به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسی که در قالب جشنواره فیلم "سبز" به نمایش در می آید با حضور جمعی از هنرمندان در سینما فلسطین برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مراسم رونمایی از فیلم «گمیجی» به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسی با حضور فرهاد توحیدی، فخرالدین صدیق شریف، مصطفی زمانی، بهنام تشکر، عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان در سینما فلسطین برگزار شد.

در این مراسم فرهاد توحیدی دبیر جشنواره فیلم «سبز» ضمن خوشامد گویی به حضار گفت: امروز این اولین نمایش فیلم «گمیجی» است که به نظرم یکی از آثار تاثیرگذار و خوب جشنواره به حساب می آید.

توحیدی در ادامه به توانایی های کارگران این اثر اشاره کرد و افزود: مجید اسماعیلی از کارگردان های جوان سینمای ایران است که ذوق و توان خوبی در فیلمسازی دارد.

اسماعیلی کارگردان «گمیجی» نیز در این مراسم با اشاره به مراحل ساخت فیلم، گفت: وقتی پیشنهاد ساخت «گمیجی» به من داده شد اطلاعاتی هم درباره دریاچه ارومیه به من دادند البته خودم هم کمی درباره این دریاچه می دانستم اما این اطلاعات کافی نبود.

وی افزود: به تدریج و در مراحل مختلف تولید فیلم اطلاعاتی کسب کردم که به عنوان یک ایرانی احساس کردم باید تمام این اطلاعات را در فیلم به مخاطبان انتقال دهم.

این کارگردان سینما در پایان گفت: امیدوارم مخاطبان «گمیجی» بعد از دیدن آن را تبلیغ کنند زیرا این فیلم به نوعی تبلیغ برای توجه بیشتر به دریاچه ارومیه است.

پنجمین جشنواره بین الملی فیلم سبز ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در تهران (سینما فلسطین و مرکز فرهنگی هنری صبا) و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال نظر: