«نسیم آنلاین»، گزارش می دهد

وقتی یک مقام ارشد سینمایی، آواره یک کارت ورود به "کن" می شود

کدخبر: 2033953

۲۴ ساعت بعد از ورود یکی از مدیران رده بالای سازمان سینمایی به کن هیچ کارتی برای وی صادر نشده است مدیر بخت برگشته هم چاره را در آن دیده که به جای فیلم دیدن به گشت و گذار در ساحل کن بپردازد!

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، ارائه پاره ای اطلاعات از سوی مشاوران به مدیران سینمایی درباره برندگی حتمی فرهادی در رقابت سینمایی جشنواره کن سبب ساز آن شده است برخی از مدیران رده بالای سینمای ایران رهسپار شهر ساحلی کن شوند.

البته که برخی از سینماگران که در ماههای اخیر و به واسطه راه اندازی جشنواره های در نام "جهانی" و در واقعیت "محلی" به شدت منتفع شده اند، پیشتر به کن رفته و به هنگام نزول اجلال مدیران، شرایط استقبال گرم از این مدیران را فراهم آورده اند اما...

اما مشکل آنجا بوده که این چهره ها برخلاف ادعایشان نتوانسته اند برای مدیران سینمای ایران کارت ورود به کاخ جشنواره و فیلم دیدن را فراهم کنند.

یکی از این چهره ها که جزو تیم 27 نفره معاونان، مدیران و مشاوران جشنواره جهانی(!) اخیر بوده و مدام به تجربیات سی و چند ساله اش در حیطه مدیریت بین الملل نازیده به مدیران سینمای ایران وعده داده بود که آن قدر ارتباطاتش با برگزارکنندگان جشنواره کن نزدیک است که ظرف یکی دو ساعت کارت ورود به کاخ را برای مدیران ایرانی می گیرد.

اما اطلاعات رسیده به خبرنگار « نسیم آنلاین » حاکی از آن است که با این حال 24 ساعت بعد از ورود یکی از مدیران رده بالای سازمان سینمایی به کن هیچ کارتی برای وی صادر نشده است مدیر بخت برگشته هم چاره را در آن دیده که به جای فیلم دیدن به گشت و گذار در ساحل کن بپردازد!

این مدیر البته که یک درگیری لفظی هم با آن چهره مجرب عرصه بین الملل پیدا کرده و بخاطر بی برنامگی پیش آمده و وعده توخالی اش وی را به باد انتقاد گرفته است.

میانجیگیری برخی چندشغله های سینمای ایران که از کارگردانی تا تهیه کنندگی و مدیریت در نهادهای صنفی و دبیری محافل محلی را برعهده دارند هم در این میان کارگر نیفتاده و مدیر موردنظر به شدت از خجالت وعده دهنده درآمده است.

مدیر موردنظر وعده دهنده را تهدید کرده که اگر مشکل صدور کارت ورودش حل نشود کاری خواهد کرد که لااقل تا پایان عمر دولت یازدهم این وعده دهنده نتواند مقامی در سیستمهای دولتی داشته باشد.

ارسال نظر: