یکطرفه‌ شدن محور هراز و کرج- چالوس از بعدازظهر امروز

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نیمه شعبان+جزئیات

کدخبر: 2034225

مرکز مدیریت راه های کشور برخی ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد؛ بر اساس این گزارش، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به ‌روال عادی درجریان است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرکز مدیریت راه های کشور روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی،سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به‌ روال عادی درجریان است.

بر اساس این گزارش در شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یک هزار و 657 ترددشمار فعال درمحورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل سه دهم درصد کاهش را نشان می‌دهد؛ اوج تردد بین ساعت‌های 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت‌های 4 تا 5 صبح انجام شده است که مردم با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

آزادراه کرج- تهران، آزادراه قزوین-کرج و آزادراه کرج-قزوین محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته بودند.

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نیمه شعبان 1395

بر اساس این گزارش، از تاریخ 29 اردیبهشت ماه تا سوم خرداد ماه 95 تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت دو بامداد روز دوشنبه از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محورتهران-سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج- چالوس و بالعکس ممنوع است؛ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 امروز (یکشنبه) تا ساعت دو بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز تا ساعت دو بامداد فردا از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (محدوده دزدبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز، تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع می باشد و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت امروز تا ساعت هشت دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت 13 روز یکشنبه تا ساعت سه بامداد روز دوشنبه ازرودهن به آب اسک ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت 15 روز یکشنبه تا ساعت سه بامداد روز دوشنبه از آب اسک تا رودهن (محدوده مشا) به صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور فیروز کوه، تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت روز یکشنبه تا ساعت هشت روز دوشنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است؛ تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت روز یکشنبه تا ساعت هشت روز دوشنبه از تهران به قائم شهر وبالعکس ممنوع می باشد.

در محور قدیم رشت- قزوین و محور اردبیل- آستارا و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روز یکشنبه از رشت به قزوین و اردبیل به آستارا ممنوع است.

در محور فاروج - شیروان- بجنورد- چمن بید و محور چمن بید - جنگل گلستان و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز (یکشنبه) ممنوع است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: