رئیس فدراسیون دو و میدانی:

برای ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، ۴ مسابقه تدارک دیده‌ایم

کدخبر: 2034328

مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: ۴ مسابقه با شرایط مطلوب برای ورزشکارانی که شانس کسب سهیمه المپیک تدارک دیده ایم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجید کیهانی در گفت و گو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: طی جلساتی که با اعضای سازمان تیم های ملی داشتیم، با ارزیابی ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، تصمیم گرفتیم تا شرایط شرکت در 4 مسابقه را برای آنها فراهم کنیم. مسابقات جایزه بزرگ تهران(8خرداد)، مسابقات ارز روم ترکیه(22 و 23 خرداد)، جام کازانف قزاقستان(5 و 6 تیر) و مرحله نخست لیگ دو و میدانی ایران(20 تیر) از جمله مسابقاتی است که ورزشکارانی که مدعی شانس کسب سهمیه هستند می توانند در آن شرکت کنند.

رییس فدراسیون دو ومیدانی افزود: مسابقاتی که تدارک دیده شده شرایط خوبی را برای ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه هستند خواهد داشت، چرا که ارتفاع مناسب از سطح دریا در ترکیه و همچنین کازانف قزاقستان قطعا در نتایج دونده گان سرعتی، پرتابی ها و پرشی ها تاثیر خوبی خواهد داشت. بنابراین شرکت ورزشکاران در سایر مسابقات برون مرزی، در برنامه های فدراسیون نیست.

کیهانی تصریح کرد: ارزیابی مسابقات پیش رو تا المپیک در سازمان تیم های ملی انجام شده و تصمیم گیری ها با خرد جمعی صورت گرفته و مسابقات دیگری که در سایر کشورها انجام می شود خارج از برنامه های سازمان تیم های ملی است. ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه دارند می توانند با شرکت در رقابت های جایزه بزرگ تهران آمادگی خود را ارزیابی کرده و با حضور در مسابقات ارز روم ترکیه و همچنین کازانف قزاقستان نتایج مطلوبی را ثبت کنند.

ارسال نظر: