سردار طلایی‌نیک در صحن علنی مجلس:

سهم بودجه بنیه دفاعی کشور از بودجه عمومی در سال ۹۵ به ۴ درصد افزایش یافت

کدخبر: 2034386

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نمایندگان مجلس نهم در پشتیبانی از بنیه دفاعی کشور و نیروهای مسلح سنگ تمام گذاشتند، گفت: سهم بودجه بنیه دفاعی کشور از بودجه عمومی در سال ۹۵ به ۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار رضا طلایی‌نیک معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده دولت درباره لایحه الحاق سازمان اتکا به فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی، ضمن اعلام موافقت وزارت دفاع با تصویب این لایحه، اظهار داشت: در ابتدای سخنانم می‌خواهم قدرشناسی ویژه‌ای از نمایندگان و هیأت رئیسه دوره نهم مجلس داشته باشم.

وی با بیان اینکه دوره نهم مجلس یکی از بهترین دوره‌های مجلس بود و نمایندگان این دوره پارلمان در پشتیبانی از بنیه دفاعی کشور و نیروهای مسلح سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد: نمایندگان دوره نهم مجلس، در 20 قانون و موضوع در رابطه با بنیه دفاعی کشور، مصوباتی داشتند که گره‌گشایی بزرگی در دفاع از بنیه دفاعی کشور بود.

معاون پارلمانی وزارت دفاع در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: همچنین نمایندگان مجلس نهم از 12 رزمایش بازدید کردند، در ابتدای دوره نهم مجلس، سهم بودجه بنیه دفاعی کشور از بودجه عمومی یک درصد بود، ولی این رقم در سال 95 به 4 درصد افزایش یافت و سهم بودجه بنیه دفاعی از بودجه عمومی کشور به 4 درصد در سال جاری رسید، به همین دلیل به نمایندگی از نیروهای مسلح و سردار دهقان وزیر دفاع از نمایندگان مجلس کمال تشکر و قدردانی را دارم.

سردار طلایی‌نیک همچنین گفت: هدف این لایحه فقط اضافه شدن سازمان اتکا به فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی است و قرار نیست در این لایحه اساسنامه‌ای را به تصویب برسانیم یا اساسنامه را اصلاح کنیم.

ادامه دارد ...

ارسال نظر: