سردار وحیدی در مراسم بزرگداشت سید مصطفی بدرالدین:

نام شهید "بدرالدین" لرزه بر اندام اسرائیل می‌انداخت/ استکبار به دنبال انحراف جریان نبرد با اسرائیل

کدخبر: 2034907

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: نام مصطفی بدرالدین بر اندام اسرائیل لرزه می انداخت و بسیاری از سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی دنیا به دنبال او بودند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در مراسم بزرگداشت سردار شهید حزب الله لبنان، سیدمصطفی بدرالدین که در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی(ره) در حال برگزاری است گفت: اسم مصطفی بدرالدین بر اندام اسرائیل لرزه می انداخت و بسیاری از سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی دنیا به دنبال او بودند.

وی ادامه داد: او که هم جانباز بود و هم آزاده، تمام عمرش در جهاد گذشت و بر سر همین راه شهادت نصیب او شد.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با بیان اینکه در جنگ ٣٣ روزه، اسراییل با تمام قوا قصد داشت تا حزب الله را نابود کند ولی چنان شکست سنگینی خورد که خودشان مجبور به اعتراف شدند تاکید کرد: اینها به برکت فرماندهان بزرگی مانند «عماد مغنیه» و «بدرالدین» بود که باید تاریخ اسرائیل را به دو بخش قبل و بعد از تشکیل حزب الله تقسیم کرد.

سردار وحیدی ادامه داد: استکبار به دنبال انحراف جریان نبرد با اسرائیل بود و برای همین موضوع هلال شیعی را مطرح کرد و امروز این جنایات را در سوریه رقم می زند.

وی با تاکید بر اینکه برخی فکر می‌کنند حضور حزب الله در سوریه آنها را ضعیف کرده است تصریح کرد: حضور حزب‌الله در سوریه با تدبیر و بصیرت صورت گرفت و امروز حزب الله در اوج قدرت قرار دارد.

سردار وحیدی، رژیم اسرائیل، مرتجعین عرب به رهبری آل سعود و آمریکا و غرب را سه جبهه‌ای دانست که در سوریه جنایت می کنند و اظهار داشت: بدرالدین به دست این سه جبهه شهید شد و این یک افتخار است. رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی خاطرنشان کرد: بدرالدین رفت اما پرچم او بر زمین نمی‌ماند و حزب الله مملو از امثال مغنیه و بدرالدین است.

وی ادامه داد: پنج سال است که جبهه مقاومت بی امان علیه تروریسم در سوریه می‌جنگد و ان‌شا‌الله دور نباشد که خبر پیروزی نهایی را بشنویم.

سردار وحیدی با بیان اینکه امروز صحنه نبرد به نفع جریان مقاومت رقم می خورد گفت: این موضوع چیزی‌ است که قبلاً امام خامنه‌ای آن را پیش بینی کرده بودند.

ارسال نظر: