سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

مقاومت راه پیروزی ملت ایران است

کدخبر: 2034955

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: مقاومت راه پیروزی ملت ایران است و ما باید به این منطق بیش از هر زمان و عرصه‌ای باید توجه داشته باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی عصر امروز در حاشیه مراسم روز ملی مقاومت دزفول در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مقدس و حضور گسترده رزمندگان در جبهه‌های مقاومت و ایستادگی مردم در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما راه و مسیر انقلاب را در سال‌های جنگ مشخص کرد.

وی افزود: ما با پیروزی در عرصه دفاع مقدس و دیگر محورهای پیش روی نظام اسلامی، راه پیروزی در تمام عرصه‌ها را جست و جو کردیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: مقاومت راه پیروزی ملت ایران است و ما باید به این منطق بیش از هر زمان و عرصه‌ای باید توجه داشته باشیم.

وی گفت: مقاومت، درس بزرگ دفاع مقدس هشت ساله و کلید راهنمایی و پیروزی ملت ایران در تمام عرصه‌هاست و ما باید به این محور و اعتقاد توجه ویژه داشته و برای تحقق آن برنامه ریزی کنیم.

نقدی بیان کرد: دشمنان همواره از ابزار حقوق بشر برای سرکوب ملت‌ها استفاده کرده‌اند ولی خود نسبت به آن و فصول تعیین شده برای اجرای این اصل انسانی و اخلاقی بی‌توجه هستند.

وی افزود: مردم مسلمان و آزادی‌خواه سرتاسر جهان، توسط تروریست‌ها به قتل و خون کشیده شده‌اند ولی کشورهای مدعی حقوق بشر در این زمینه سکوت کرده‌اند که این مقوله بیانگر استفاده ابزاری آنان از حقوق بشر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: مقاومت مردم دزفول درس‌های بسیاری به ملت ایران آموخت و اینک مقاومت و پایداری مردم دزفول با اهدا صدها شهید و اصابت هزاران توپ و موشک به این شهر مقاوم و ولایت مدار در تاریخ انقلاب ماندگار شده است.

ارسال نظر: