منتخبین خوزستان در مجلس دهم در نشست با جهانگیری تاکید کردند:

به هیچ وجه زیر بار انتصاب استاندار غیربومی برای خوزستان نمی‌رویم

کدخبر: 2035160

منتخبین استان خوزستان در مجلس دهم در نشست با جهانگیری با قاطعیت عنوان کردند که به هیچ وجه زیر بار انتصاب استاندار غیر بومی برای استان خوزستان نمی‌روند و این مطالبه عموم مردم استان خوزستان است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجید ناصری‌نژاد منتخب مردم شادگان در مجلس دهم در گفتگو با فارس با اشاره به نشست تعدادی از منتخبین استان خوزستان با معاون اول رئیس جمهور گفت: در این جلسه انتخاب استاندار جدید استان خوزستان و پرهیز از انتصاب استاندار غیر بومی برای این سمت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: منتخبین استان خوزستان در مجلس دهم در این نشست با قاطعیت عنوان کردند که به هیچ وجه زیر بار انتصاب استاندار غیر بومی برای استان خوزستان نمی‌روند و این مطالبه عموم مردم استان خوزستان است.

منتخب مردم شادگان در مجلس دهم اظهار داشت: در این نشست منتخبین مردم خوزستان بر این نکته تاکید داشتند که تعیین استاندار غیر بومی برای خوزستان به هیچ وجه به صلاح نیست و برای دولت مناسب نیست که خلاف نظر مردم عمل کند.

وی در پایان گفت: معاون اول رئیس جمهور نیز در این نشست نظرات منتخبین را پذیرفت و عنوان کرد که تا هفته های آینده در ارتباط با انتخاب استاندار جدید برای استان خوزستان توسط دولت به گونه‌ای عمل خواهد شد که رضایت مردم استان خوزستان و منتخبین آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر: