سخنگوی دانشجویان بورسیه اعلام کرد؛

دانشجویان بورسیه صبح امروز علیه منتخب لیست امید در تهران شکایت کردند

کدخبر: 2035167

حسینی با بیان اینکه دانشجویان بورسیه اکاذیب گفته شده توسط آقای صادقی منتخب تهران را فتنه جویانه دانسته و دروغ وی را از طریق مراجع قانونی مخصوصاً در بحث اعتبارنامه مجلس پیگیری خواهند کرد گفت: دانشجویان بورسیه امروز صبح در دادسرای تهران به دلیل تهمت و افترا و توهین برعلیه صادقی شکایت کردند.

سید مجتبی حسینی سخنگو و نماینده دانشجویان بورسیه وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، در واکنش به اظهار نظر محمود صادقی منتخب مردم تهران از لیست امید که اعلام کرده بود "تمام 3 هزار و 700 و خرده‌ای بورس خلاف قانون بوده است" با بیان اینکه اظهارات غیرمنطقی و غیراخلاقی یک استاد علم حقوق که هنوز از اصول بنیادین علم حقوق اطلاعات جامع و کاملی ندارد جای بسی تامل است گفت: چگونه است که در حالی که هنوز دادگاهی تشکیل نشده و حکمی صادر نشده بیش از 4 هزار نفر از نخبگان علمی کشور را محکوم به غیرقانونی بودن می‌نمایند؛ تعریف شما از قانون دیکتاتوری، ظلم و ستم است.

حسینی با اشاره به اینکه ایجاد فضای سیاسی مسموم برای جامعه علمی کشور گفت: شما فقط همواره در صدد افزایش فشارهای روحی و روانی به دانشجویان می‌باشید.

وی خاطب به صادقی گفت: جرم این دانشجویان بورسیه چیست که به موجب آن آنها را انگشت‌نما نموده‌اید و هر از چند گاهی هر یک از افراد با اطاق فکر سیاسی اصلاح‌طلبان بنا به اقتضائات زمان تهمتی را به این دانشجویان بورسیه وارد می‌کنند.

نماینده دانشجویان بورسیه با بیان اینکه دانشجویان بورسیه اکاذیب گفته شده توسط آقای محمود صادقی منتخب تهران را فتنه جویانه دانسته و دروغ وی را از طریق مراجع قانونی مخصوصاً در بحث اعتبارنامه مجلس پیگیری خواهند کرد گفت: مجلس شورای اسلامی باید جایی برای دفاع از حقوق شهروندی باشد.

وی در پایان اعلام کرد: همچنین دانشجویان بورسیه و خانواده آنان امروز صبح در دادسرای تهران به دلیل تهمت و افترا و توهین برعلیه صادقی شکایت کردند.

ارسال نظر: