جهاد اسلامی و حماس:

ما از تعیین "لیبرمن" به عنوان وزیر جنگ نمی‌ترسیم

کدخبر: 2035225

جهاد اسلامی و حماس اعلام کردند تعیین آویگدور لیبرمن به عنوان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که فلسطینی‌ها اکنون در مقابل یک رژیم نژادپرست به معنای کامل کلمه قرار دارند اما این انتصاب منجر به ترس ملت فلسطین نخواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس در واکنش به ائتلاف دو حزب لیکود و «اسرائیل بیتنا» (اسرائیل خانه ماست) و نیز تعیین «آویگدور لیبرمن» به عنوان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کردند این موضوع حاکی از افزایش سرعت «فاشیسم» در صفوف رهبران رژیم اشغالگر است.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، «خالد البطش» از اعضای ارشد جهاد اسلامی گفت: مصلحت آرمان ما به ویژه پس از تعیین لیبرمن به عنوان وزیر جنگ اقتضا می‌کند که وحدت ملی را بر پایه اصل «حفظ حقوق و مقاومت به عنوان راه‌حلی برای بازگشت» برگردانیم.

البطش در ادامه بر ضرورت عدم تسهیل روند هروله کشورهای عربی در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با این رژیم تاکید کرد و افزود: ما اکنون با جنگ‌های داخلی و مذهبی روبرو هستیم و برخی کشورهای عربی در این میان می‌خواهند ما را به سمت ائتلاف با اسرائیل اشغالگر و ائتلاف با جهان سنی در مقابله با تروریسم سنی و خطر شیعی و ایران - به تعبیر وی- سوق دهند خصوصا پس از شکست آنچه «مسیر صلح» نامیده می‌شود و نیز پس از آنکه اسرائیل از توافق «اسلو» عقب نشسته و به مواضع سابق خود بازگشته است.

«سامی ابوزهری» سخنگوی حماس نیز در همین راستا جامعه بین‌الملل را به تحمل مسئولیت‌هایش در قبال افزایش «نژادپرستی» در جامعه اسرائیلی و ائتلاف حکومتی رژیم صهیونیستی فراخواند.

وی افزود: لیبرمن و تمام وزرا و رهبران رژیم اشغالگر صهیونیستی، قاتل و مجرم هستند اما تعیین لیبرمن به عنوان وزیر جنگ دلیلی واضح بر افزایش فاشیم در صفوف رهبران رژیم اشغالگر است و ما اکنون در مقابل یک رژیم نژادپرست به معنای کامل کلمه هستیم.

ابوزهری تاکید کرد: تهدیدات لیبرمن علیه ملت فلسطین، ما را نمی‌ترساند و تجربه به وضوح این موضوع را نشان داده است.

ارسال نظر: