مولاوردی وارد ارومیه شد

کدخبر: 2035759

در آستانه سفر رئیس‌جمهور به آذربایان‌غربی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بعد از ظهر امروز وارد ارومیه شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بعد از ظهر امروز، در آستانه سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور وارد ارومیه شد.

شهیندخت مولاوردی در حالی بعد از ظهر امروز با استقبال مسئولان و خبرنگاران آذربایجان غربی در فرودگاه ارومیه روبرو شد که خبرگزاری فارس از سوی استانداری آذربایجان غربی برای تهیه خبر در این زمینه به فرودگاه دعوت نشده بود.

در این آیین استقبال که مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، استاندار آذربایجان غربی و معاونان وی حضور داشتند، خبرنگاران برخی رسانه‌های نزدیک به دولت دعوت شده بودند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در قالب اولین عضو هیات دولت به استان آذربایجان غربی سفر کرده و مقرر شده از فردا سایر اعضای هیات دولت نیز وارد استان آذربایجان غربی شوند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در این سفر برای رسیدگی هر چه بیشتر به امورات زنان به شهرهای خوی، چایپاره و سلماس سفر کرده و از نزدیک با مشکلات حوزه زنان این شهرستانها آشنا خواهد شد.

روز دوشنبه حسن روحانی، رئیس جمهور به آذربایجان غربی سفر خواهد کرد و صبح دوشنبه در ورزشگاه تختی برای مردم سخنرانی و با مردم آذربایجان غربی دیدار خواهد کرد.

برگزاری نشست با نخبگان استان آذربایجان غربی، شرکت در شورای اداری استان، افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی، افتتاح پتروشیمی مهاباد، برگزاری نشست خبری و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی است.

هم اکنون معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور برای در دیدار با فعالان سیاسی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی شهرستان خوی در حال سفر به این شهرستان است.

ارسال نظر: