تا آخرین لحظه سختی کشیدیم

زیدان: رویای من به حقیقت پیوست/ نگرش مثبتم را به تیم اضافه کردم

کدخبر: 2035804

سرمربی رئال‌مادرید گفت: وقتی هدایت تیم را به عهده می‌گرفتم رؤیای چنین روزی را داشتم و من مثبت اندیش هستم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، زین‌الدین زیدان پس از یازدهمین قهرمانی رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: از تمام کار‌هایی که با هم انجام دادیم خوشحالم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به هیچ وجه آسان نیست و ما برای رسیدن به این هدف سخت کار کردیم و جنگیدیم و بسیار خوشحالم. در فرم خوبی قدم به این مسابقه گذاشتیم اما در لحظات پایانی بازی از لحاظ جسمانی به مشکل خوردیم. عضله بازیکنان گرفته بود اما این طبیعی است و از لحاظ روانی، فشار زیادی وجود داشت. وقتی عنوانی به بزرگی فتح لیگ قهرمانان به دست می آورید، معنای زیادی برای بازیکنان، هواداران و کادر فنی دارد.

وی ادامه داد: آنچه من به این تیم اضافه کردم، نگرش مثبتم بود. ما کیفیت لازم را داریم، اما سخت کوشی از آن هم مهم‌تر است و همه ما سخت کار کردیم. وقتی به چنین دستاوردی می رسید، به این معنی است که خوب کار کرده اید، و این پیام را می‌فرستد که بازیکنان از من پیروی کرده و من از آنها و به این ترتیب موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شدیم.

سرمربی رئال‌مادرید با تاکید بر اینکه زمانی که به عنوان جانشین بنیتز انتخاب شد رویای قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را داشت، عنوان کرد: وقتی هدایت تیم را به عهده می‌گرفتم رؤیای چنین روزی را داشتم و من مثبت اندیش هستم. رئیس باشگاه فرصت هدایت این باشگاه بزرگ را به من داد و من ترکیب فوق العاده‌ای دارم که فوق‌العاده سخت تلاش کردند و جنگیدند. با داشتن چنین بازیکنان با استعدادی، می‌توانید به چیز‌های بزرگی برسید.

وی ادامه داد: به عنوان بازیکن، کمک مربی و حالا به عنوان سرمربی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده‌ام. افتخار می‌کنم که بخشی از این باشگاه بزرگ هستم. آنچلوتی به من گفته بود که فتح این عنوان به عنوان سرمربی این باشگاه متفاوت و خاص است. رئال مادرید باشگاه بزرگی بوده، هست و همیشه خواهد بود و بخشی از این پروژه بودن برای من باعث افتخار است. مایه غرور است که با رئال مادرید به تمام این دستاوردها رسیده‌ام.

زیدان در خصوص رونالدو گفت: او پیروزی را به ما داد و به عنوان آخرین بازیکن پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و مصدوم هم نبود. او جنگید و دوندگی زیادی داشت. او همیشه در مورد تیم مثبت فکر می‌کند و به هم تیمی‌های خود کمک کرده است. در کنار او همه ما کار بزرگی انجام دادیم.

سرمربی رئال‌مادرید با تاکید بر سختی زیادی که در دیدار مقابل شاگردان سیمونه متحمل شد، تصریح کرد: خیلی به زحمت افتادیم و می‌توانید این را از نحوه حرف زدن من ببینید. هیچ انرژی برای من باقی نمانده است، و به زحمت می‌توانم صحبت کنم. عقب نشستن تاکتیک ما نبود، اما گاهی اوقات درون زمین چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. ما گلزنی کردیم و بعد از آن کمی باید عقب نشینی کنید و فوتبال همین است. نمی خواهم چیزی را تجزیه و تحلیل کنم، فقط از چیزی که به دست آورده‌ایم لذت ببرید.

وی ادامه داد: سرنوشت بازی در ضربات پنالتی مشخص شد اما اتلتیکو نیز پیروز شود. به سیمئونه تبریک می‌گویم، که یک مربی فوق العاده است و به تیم او هم تبریک می‌گویم. به چیزی که دست پیدا کرده‌ایم افتخار می‌کنم. ما تا آخرین لحظه سختی کشیدیم اما من فقط به چیزهای مثبت فکر می‌کنم. باید به دو تیم به خاطرکاری که انجام دادند تبریک گفت. چند فرصت مسلم گلزنی برای به ثمر رساندن گل دوم داشتیم.

ارسال نظر: