کارشناس اسپانیایی:

اتحادیه اروپا مسئول بحران اقتصادی منطقه "یورو" است

کدخبر: 2035810

کارشناس اسپانیایی تصریح کرد اروپایی ها، اتحادیه اروپا را مسئول بحران اقتصادی کشورهایشان می دانند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کارشناس اسپانیایی تصریح کرد اروپایی ها، اتحادیه اروپا را مسئول بحران اقتصادی کشورهایشان می دانند.

خاویر فارخه مفسر سیاسی اسپانیایی در گفتگو با این شبکه از شهر لندن گفت:« اتحادیه اروپا برنامه اصلاحات شدید اقتصادی را بر اسپانیا و شمار دیگری از کشورهای اروپایی تحمیل کرده است. هدف این سیاستها، خارج کردن این کشورهای اروپایی از رکود اقتصادی است. اما مردم کشورهای اروپایی می گویند آنها قربانی این سیاستها هستند و باید تاوان سیاستهای ریاضت اقتصادی را بدهند.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: دولت اسپانیا همسو با این سیاست ها حرکت کرده است. در نتیجه این امر، مردم اسپانیا به شدت خشمگین هستند. آنها شاهد افزایش بیکاری جوانان اسپانیایی هستند و اینکه اتحادیه اروپا برای خروج اسپانیا از این بحران و بیکاری گسترده هیچ کاری انجام نمی دهد. آنها می بینند که نتیجه اجرای سیاستهای ریاضت اقتصادی، افزایش بیکاری در کشورشان است. به همین علت است که اسپانیایی ها به خیابانها می آیند تا از این طریق بر دولت فشار بیاورند و برنامه سیاستهای ریاضت اقتصادی تعدیل شود. بدهی های اسپانیا به میزان تولید ناخالص داخلی این کشور رسیده که بسیار زیاد است. مردم اسپانیا، اتحادیه اروپا را به علت وضع پیش آمده در کشورشان مقصر می دانند.»

ارسال نظر: