رئیس سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران:

مددجویان بهزیستی در ماه رمضان سبد کالا دریافت می‌کنند

کدخبر: 2035886

رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه رویش هنر گفت: سبد کالای ماه مبارک رمضان بین مددجویان بهزیستی توزیع می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت:

در آیین افتتاح نمایشگاه رویش هنر که آثار نقاشی خط اساتید برجسته کشور به همراه آثار هنری معلولین به نمایش گذاشته شد، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

در ابتدا حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این سازمان باید با بهزیستی پیوندهای بیشتری داشته باشد.

وی افزود: ما از ادامه همکاری با سازمان بهزیستی استقبال می‌کنیم و این سازمان به تعاملات بیشتری نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تابلوهایی از هنر ایرانی اسلامی و اهل‌بیت(ع) به نمایش گذاشته شده است،، گفت: باید هنر متعهد در جامعه نشر پیدا کند.

در ادامه انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تقویت و ارتقا بخشیدن به امور فرهنگی در جامعه از اهداف ما است.

وی به برگزاری مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم با حضور نابینایان 17 کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این نشان از قابلیت‌های معلولین دارد.

وی گفت: خانه هنر و فرهنگ سازمان بهزیستی در اختیار هنرمندان است تا بتوانند با اهداء و نمایش آثار خود به افراد تحت پوشش این سازمان کمک کنند.

محسنی بندپی گفت: وقتی معلولی می‌تواند استعدادهای خود را بروز دهد یکی از مشکلاتی که این جامعه دارد عدم فراهم کردن امکانات و بستر مناسب برای به نمایش گذاشتن آثار هنری این قشر از جامعه است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این مکان در اختیار هنرمندان معلول است که بتوانند آثار خود را در معرض نگاه و رویت افکار عمومی قرار دهند.

در ادامه این افتتاحیه، محسنی بندپی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 50 درصد از فروش آثار این نمایشگاه در جهت حنایت از معلولین استفاده می‌شود و 50 درصد دیگر نیز برای ایجاد کارهای هنری مصرف خواهد شد.

وی درباره سبد کالای ماه مبارک رمضان نیز گفت: سازمان بهزیستی برای جامعه هدف خود سبد کالا توزیع می‌کند ولی هنوز رقم نهایی برای این مورد در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: با معاونت رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگی‌هایی در جهت توزیع سبدهای کالا در بین مددجویان انجام شده است.

ارسال نظر: