صفارهرندی در جمع روحانیون و مداحان خراسان جنوبی:

دشمن در برجام به دنبال فریب ایران است

کدخبر: 2036062

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به زیاده‌خواهی‌های غرب در مسئله برجام بیان داشت: دشمن به دنبال فریب ایران است چراکه رفع تحریم‌ها را در گرو تن دادن به مفاد برجام ۲ و ۳ اعلام می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدحسین صفارهرندی ظهر امروز در جمع روحانیون و مداحان خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: انقلاب اسلامی که به پیروزی رسید دشمنان احساس خطر کرده و منافع خود را در تهدید دیدند بنابراین همواره علیه انقلاب و اسلام دست به توطئه زدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تاکنون 17‌ هزار شهید ترور داده است، ادامه داد: دشمنان در این مسیر از توطئه‌هایی نظیر اغتشاش، جنگ، فتنه، ترور دانشمندان و شخصیت‌های برجسته و حتی ترور مردم عادی دریغ نکردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش آگاهی مردم را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن تأثیرگذار دانست و گفت: دشمنان اسلام امروز به دنبال نتیجه نگرفتن در توطئه‌های خود، درصدد تحریف اسلام هستند که نمونه‌هایی از آن تشکیل گروه‌هایی مانند القاعده و داعش است.

صفارهرندی با بیان اینکه نباید تحریف در دین را مسئله‌ای پیش پاافتاده انگاشت، اظهار داشت: دشمن پس از تحریف دین اسلام به سراغ تحریف انقلاب می‌رود و درصدد است تا نقش انقلاب اسلامی را برای نسل جوان کمرنگ کند.

وی با اشاره به زیاده‌خواهی‌های غرب در مسئله برجام، بیان داشت: دشمن به دنبال فریب ایران است چراکه رفع تحریم‌ها را در گرو تن دادن به مفاد برجام 2 و 3 اعلام می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در برجام 2، دشمن به دنبال سلب قدرت موشکی ایران است تا حق هرگونه دفاع از خود را در برابر دشمن نداشته باشد.

وی ولایت فقیه را میراث گرانبهای امام (ره) دانست و خاطرنشان کرد: دشمن درصدد ایجاد خدشه در چهره مقتدر ایران و تخریب اصل حکومت اسلامی با هجمه وارد کردن به ولایت فقیه است.

ارسال نظر: