اعضای هیئت‌ رئیسه دائم مجلس دهم چهارشنبه انتخاب می‌شوند

کدخبر: 2036168

موسوی لاریگانی، عضو هیئت‌رئیسه موقت مجلس دهم از انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه دائم مجلس دهم در روز چهارشنبه این هفته خبر داد و گفت: اعتبارنامه منتخبان مجلس دهم فردا در صحن مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید ناصر موسوی‌لارگانی عضو هیئت‌رئیسه موقت دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم با اشاره به دستور کار سومین جلسه مجلس دهم، گفت: فردا سومین جلسه علنی مجلس دهم برگزار می‌شود که قرار است در این جلسه اعتبارنامه‌های منتخبان مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دائمی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه، دوازدهم خردادماه با رأی اکثریت بهارستان‌نشینان در صحن مجلس انتخاب می‌شود.

در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی از مجموع 281 رأی مأخوذه، با 173 رأی منتخبان مجلس دهم به عنوان رئیس موقت مجلس انتخاب شد.

در این جلسه مسعود پزشکیان با 154 رأی و محمد دهقان با 136 رأی از مجموع 279 رأی به عنوان نواب اول و دوم هیئت‌رئیسه موقت این دوره از مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

همچنین در ادامه این جلسه، غلامرضا کاتب با 161 رأی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با 146 رأی، اکبر رنجبرزاده با 138 رأی، عبدالکریم حسین‌زاده با 137 رأی، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی با 131 رأی و احمد امیرآبادی فراهانی با 130 رأی به عنوان دبیران هیئت‌رئیسه موقت مجلس دهم انتخاب شدند.

در بخش دیگری از جلسه علنی امروز مجلس بهروز نعمتی با 175 رأی، محمد آشوری با 168 رأی و محمدقسیم عثمانی با 138 رأی به عنوان ناظران هیئت‌رئیسه موقت دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

ارسال نظر: