سردار نَقدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی هولوکاست:

نمایشگاه هولوکاست، فریاد بت‌شکن‌های زمان است/ اینجا ثابت می‌شود آزادی بیان در غرب دروغ است

کدخبر: 2036191

سردار محمدرضا نَقدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی هولوکاست گفت: آثاری که دیدیم فریاد بت‌شکن‌های زمان است که می‌خواهند بت هولوکاست را بشکنند و از اسارت این بت رها شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نَقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ضمن بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور هولوکاست، با بیان اینکه هولوکاست بتی است که سرمایه‌داری جهانی آن را ساخته است، اظهار کرد: سرمایه‌داری جهانی تمام مردم دنیا را وادار می‌کند بتی به نام هولوکاست را پرستش کنند و از نظر آن‌ها هیچ‌کس حق ندارد ایرادی به این روند بگیرد.

وی ادامه داد: آثاری که دیدیم فریاد بت‌شکن‌های زمان است که می‌خواهند بت هولوکاست را بشکنند و از اسارت این بت رها شوند. آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه بسیار زیبا و عمیق بوده و نشان می‌دهد که مفهوم تزویر و دروغ‌گویی نظام سرمایه‌داری غرب برای سلطه به محرومین و اشغال سرزمین‌های اسلامی امروز جهانی شده است و اعتراض به چنین شرایطی یهودی و مسلمان و مسیحی نمی شناسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آثار نمایشگاه پر از مفهوم و دانش هستند و زبان بین‌المللی دارند؛ چرا که هنرهایی مانند کاریکاتور و عکس زبان نمی‌شناسد و در تمام کشورهای جهان کاربرد دارد و باید از آقای شجاعی و عزیزانی که نمایشگاه را برپا کردند تقدیر و تشکر کنم.

نقدی درباره اظهارنظر برخی از دولت‌مردان غربی درباره این نمایشگاه، عنوان کرد: نظر شخصیت‌های دیگر درباره نمایشگاه را هنوز ندیده‌ و نشنیده‌ام، اما اینجا جایی است که می توانیم غربی‌ها و آن آزادی که آن‌ها مدعی‌اش هستند را به چالش بکشیم و ثابت کنیم چنین ادعایی از سوی آن‌ها دروغ است. اینجا کمینگاهی است که می‌تواند اثبات کند آزادی بیان در غرب دروغ است و چنین آزادی بیانی وجود ندارد.

در این بازدید، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری و سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر هنری دومین مسابقه کارتون و کاریکاتور هولوکاست سردار نقدی را همراهی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین بر سر مزار دو شهید گمنام در حوزه هنری حاضر شد و برای شادی روح این شهدا فاتحه‌ای خواند.

مراسم اختتامیه دومین مسابقه کارتون و کاریکاتور هولوکاست، ساعت 17 دوشنبه 10 خردادماه با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری کشور و هنرمندان عرصه تجسمی در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

ارسال نظر: