استاندار تهران:

مبارزه با کالای قاچاق رضایت‌بخش نیست/ برپایی ۱۰۸۴ تجمع صنفی در تهران

کدخبر: 2036210

استاندار تهران با تأکید بر اینکه هنوز از تحقق اقتصاد مقاومتی در زمینه مبارزه با کالای قاچاق رضایت کامل ندارم، تصریح کرد: با عملکرد خوب نیروی انتظامی و دستگاه قضا توانستیم رتبه اول کشوری را در خصوص مبارزه با کالای قاچاق به خود اختصاص دهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین هاشمی استاندار تهران در جلسه مشترک مدیران قضایی و نخستین روز سفر استانی رئیس قوه قضاییه به تهران که امروز(دوشنبه) در محل دادگستری کل استان تهران برگزارشد، با اشاره به ورود 15 میلیارد دلار کالای قاچاق به تهران، اظهارداشت: با تدابیر اندیشیده شده و ناامن کردن ورودی‌ها، ورود کالای قاچاق به تهران را از حمل کامیون به وانت رسانده‌ایم و امیدوارم این ورود کالای قاچاق با وانت را به حمل موتوری برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه هنوز از تحقق اقتصاد مقاومتی در زمینه مبارزه با کالای قاچاق رضایت کامل ندارم، تصریح کرد: با عملکرد خوب نیروی انتظامی و دستگاه قضا توانستیم رتبه اول کشوری را در خصوص مبارزه با کالای قاچاق به خود اختصاص دهیم.

استاندار تهران افزود: سال گذشته یک هزار و 84 تجمع که غالبا صنفی بود در تهران برپا شد که اگر بین مسئولان هماهنگی نبود پیامدهای وخیمی در تهران به وجود می آمد.

هاشمی گفت: انتخابات هفتم اسفند بدون کوچکترین مشکل و اختلافی برگزار شد و سابقه نداشت که انتخاباتی بدون حاشیه برگزار شود که در نوع خود بی نظیر بود.

وی بیان کرد: در تهران بیش از 95 درصد از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شده و بیش از 5هزار پرونده تعیین تکلیف و اجرایی شده است که در تاریخ تهران بی سابقه و منجر به کسب رتبه اول کشوری شده است.

استاندار تهران بیان داشت: وقتی وارد استانداری تهران شدم هیچگونه ارتباطی بین شهرداری و استانداری تهران وجود نداشت و مثل این بود که یک دیوار بتنی بین این دو نهاد کشیده باشند اما خوشبختانه از زمان حضور بنده در استانداری و تعامل خوب استانداری و شهرداری این دیوار بتنی برداشته شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر: