از گیشه فروش چه خبر؟

دومین رسوایی میلیاردی ده‌نمکی در سینماهای کشور!/ آتوسایی که با خنده‌هایش پولدار شد!

کدخبر: 2036735

فیلم "رسوایی ۲" ساخته مسعود ده‌نمکی توانست طی هفته گذشته به فروش ۴۰۹ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان و در مجموع به فروش یک میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان دست یابد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی «نسیم آنلاین»، فیلم «رسوایی 2» ساخته مسعود ده نمکی توانست طی هفته گذشته به فروش 409 میلیون و 663 هزار تومان و در مجموع به فروش یک میلیارد و 586 میلیون تومان دست یابد؛ همچنین «خنده های آتوسا» ساخته علیرضا فرید طی یک هفته گذشته به فروش 74 میلیون و 686 هزار تومان و در مجموع به فروش 415 میلیون و 875 هزار تومان رسیده است.

دومین رسوایی میلیاردی ده‌نمکی در سینماهای کشور!

فیلم «رسوایی 2» ساخته مسعود ده نمکی توانست طی هفته گذشته به فروش 409 میلیون و 663 هزار تومان و در مجموع به فروش یک میلیارد و 586 میلیون تومان دست یابد.

اتفاقات «رسوایی2» چند سال بعد از قصه «رسوایی» در یک شهر فرضی با داستانی تخیلی رخ می دهد .

اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی، فخرالدین صدیق‌ شریف، رامین راستاد، ابوالفضل همراه، اسماعیل خلج، امین ایمانی از جمله جدیدترین ساخته ده نمکی هستند.

آتوسایی که با خنده‌هایش پولدار شد!

«خنده های آتوسا» ساخته علیرضا فرید طی یک هفته گذشته به فروش 74 میلیون و 686 هزار تومان و در مجموع به فروش 415 میلیون و 875 هزار تومان رسیده است.

در خلاصه داستان «خنده های آتوسا» آمده است: مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شیلا، احسان، بهزاد، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند .

باران کوثری، امیر جدیدی، بهار نوحیان، حسام شجاعی، آزاده میرزایی، فریبا آهنگ، اشکان مهری و با هنرمندی محمدرضا فروتن همراه با استوارت دنیسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

سعید روستایی با حبس «ابد و یک روز»ش میلیاردر شد!

فیلم «ابد و یک روز» سعید روستایی در یک هفته گذشته به فروش یک میلیارد و 21 میلیون تومان و در مجموع به فروش 9 میلیارد و 660 میلیون تومان دست یافت.

در خلاصه این فیلم آمده است: «خانواده در تدارک مراسم عروسى سمیه هستند،اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می کند که در نهایت باعث ماجراهایی می شود . »

پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی از جمله بازیگران فیلم «ابد و یک روز» هستند.

«خشم و هیاهو» هومن سیدی از مرز یک میلیارد گذشت

فیلم «خشم و هیاهو» هومن سیدی هم طی یک هفته گذشته به فروش 90 میلیون و 136 هزار تومان و در مجموع به فروش یک میلیارد و 481 میلیون تومان رسید.

در خلاصه فیلم «خشم و هیاهو» آمده است: «زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست ! »

طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور، بهزاد عمرانی از جمله بازیگران اصلی «خشم و هیاهو» هستند.

«دلبری» 122 میلیونی جلال اشکذری برای سینماهای کشور

«دلبری» سید جلال دهقانی اشکذری طی یک هفته گذشته به فروش 32 میلیون و 733 هزار تومان و در مجموع به فروش 122 میلیون و 494 هزار تومان رسیده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: امشب عروسی امیرحسینِ، دوتامون خوشحالیم ...من نباید اون حر‌ف‌ها رو می‌زدم، فقط بهم بگو چرا چهار بار چشمت و بازبسته کردی ... منظور خاصی داشتی میثم ؟

هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی، عباس غزالی، محمدرضا شیرخانلو، مهسا هاشمی، مهدی عطاران از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

مانی حقیقی با اژدهایش به جمع میلیاردها پیوست

«اژدها وارد می شود» مانی حقیقی طی یک هفته گذشته به فروش 228 میلیون و 742 هزار تومان و به طور کلی به فروش یک میلیارد و 417 میلیون تومان دست یافت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دوم بهمن ماه ١٣٤٣ یک شورلت ایمپالاى نارنجى رنگ از قبرستانى باستانى مى گذرد و به سمت کشتىِ به خاک نشسته اى مى راند. داخل کشتى یک زندانى تبعیدى حلق آویز شده. روى دیوارهاى کشتى خاطرات روزانه اش را نوشته بوده. آیا این نوشته ها به کارآگاه بابک حفیظى کمک خواهند کرد تا بفهمد چرا سال ها است هیچکس مرده اش را در این قبرستان دفن نکرده؟ "

همایون غنی‌زاده، امیر جدیدی، احسان گودرزی، نادر فلاح، علی باقری، کیانا تجمل از جمله بازیگران این فیلم به شمار می روند.

«مرگ ماهی» و فروش 434 میلیون تومانی‌اش

«مرگ ماهی» روح الله حجازی هم طی یک هفته گذشته به فروش 98 میلیون و 777 هزار تومان و در کل مدت اکران به فروش 434 میلیون و 58 هزار تومان رسید.

در خلاصه داستان «مرگ ماهی» آمده است: همیشه فکر می‌کردم ماهی‌ها موقع مردن، وقتی لب می‌زنن، یه چیزی می‌خوان بگن که من اونو نمی‌شنوم ...

نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، پانته‌آ بهرام، ریما رامین‌فر، بابک کریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، مهرداد میرکیانی، مروارید کاشیان، کیمیا مرادیان، ملیکا پارسا، حسام رحیمی‌منش از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«من سالوادور نیستم» 14 میلیاردی شد

فیلم «من سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی طی هفته گذشته به فروش 176 میلیون و 816 هزار تومان و در مجموع توانست به فروش 13میلیارد و 900 میلیون تومان رسید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ناصر و خانواده‌اش به واسطه آژانس تعطیلات رویایی برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و .. »

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی و ژیلا صادقی. با حضور ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی در «من سالوادور نیستم» ایفای نقش کرده اند.

«بادیگارد» حاتمی‌کیا 7 میلیاردی شد

«بادیگارد» ابراهیم حاتمی کیا توانست طی یک هفته گذشته به فروش 154 میلیون و 94 هزار تومان و در مجموع به فروش 6 میلیارد و 448 میلیون تومان برسد.

«بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است .

پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سید احسان امانی،امیر محمدی ، علی گلبهاران، حامد شیخی از جمله بازیگران این فیلم به شمار می روند.

رضویان با «یک دزدی عاشقانه» بیش از نیم میلیارد تومان به جیب زد!

«یک دزدی عاشقانه» ساخته امیر شهاب رضویان طی 7 روز گذشته به فروش 207 میلیون و 97 هزار و در کل مدت اکران به فروش 855 میلیون و 241 هزار تومان رسیده است.

داستان «یک دزدی عاشقانه» درباره دو دزد پیر کهنه کار است که پس از سال‌ها از زندان آزاد می‌شوند. به امید دریافت سهمشان از آخرین دزدی به سراغ زنی که همدستشان بوده می‌روند، اما زن پول‌ها را برای بازی در یک فیلم هزینه کرده و پیرمردها علی‌رغم میل‌شان دوباره مجبور به دزدی می‌شوند، در حالی که شرایط در سال‌هایی که ایشان در زندان بوده‌اند، تغییر کرده و ابزارهای الکترونیک مانع موفقیت ایشان می‌شود ...

مهدی هاشمی، فرهاد آئیش، لوون هفتوان، لادن مستوفی، امیر حسین رستمی، فرزانه قاسمی، احد محمدکرمی،‌ رابعه مدنی، غلامحسین میرزایی، نورمحمد ذوالفقاری، ذبیح اسماعیلی، فرهاد نوروزی، عبدالرضا پارسا، سهیل شمس، کوشیار کرمی، فاطمه شاهسواری، مهدی حیدری، اردشیر کاظمی، نکیسا نعمت نژاد، آزاده مهاجر، شفق شکری، ساناز مصباح، محمدرضا آبانگاه، علی بلوردی، علیرضا زارع پرست‌حق، ادمون اوراهی، پریسا صنعت کار، سپیده امینی، آلن هارطونی، بهنام خرم نیک، غزل شریفی، شیما علی عسگری، تایماز رضوانی، امیر شکویی، آیتک جاویدی‌نژاد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«پنجاه کیلو آلبالو» و فروش 13 میلیاردی‌اش

فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» مانی حقیقی طی هفت روز گذشته به فروش یک میلیارد و 61 میلیون تومان و در کل به فروش 13 میلیارد و 20 میلیون تومان دست یافت.

داستان این فیلم از مجلس عروسی مرجان آغاز می شود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آنها می افتد .

ساعد سهیلی، هستی مهدوی، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، علی صادقی، مهران غفوریان، افسانه بایگان، فرهاد آییش، بهنوش بختیاری، امید روحانی، سیامک انصاری، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، مونا احمدی، هادی کاظمی، داریوش اسدزاده، سروش صحت و مانی حقیقی بازیگران «پنجاه کیلو آلبالو» به شمار می روند.

«کفش‌های کو؟» پوراحمد یک میلیاردی می‌شود؟

فیلم «کفش هایم کو؟» کیومرث پوراحمد هم طی هفت روز گذشته به فروش 38 میلیون تومان و در مجموع به فروش 647 میلیون و 951 هزار رسید.

در خلاصه این فیلم آمده است: «حبیب کاوه کارخانه دار قدیمى مبتلا به بیمارى آلزایمر است. خانواده اش او را ترک نموده اند اما با بازگشت دخترش به ایران اتفاقاتى مى افتد . »

رضا کیانیان، رویا نونهالی، مجید مظفری، مینا وحید، بهاره کیان‌افشار و شقایق فراهانی از جمله بازیگران فیلم «کفش هایم کو؟» هستند.

ارسال نظر: