مهدی محمدی نوشت:

داستان‌بافی بی‌بی‌سی درباره خمینی کبیر با استناد به اسناد سیا!

کدخبر: 2036955

این کارشناس مسائل سیاسی نوشت: خوشمزه است که کسی بخواهد با استناد به "پرونده های سازمان سیا" درباره خمینی کبیر داستان ببافد!

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی محمدی در واکنش به ادعای بی‌بی‌سی فارسی در خصوص انتشار اسنادی در خصوص ارتباط امام خمینی (ره) با دو رئیس جمهور دموکرات آمریکا در کانال تلگرامی خود نوشت:

بی بی سی فارسی ساعتی قبل ادعا کرد امشب گزارشی منتشر خواهد کرد در این باره که امام در دوران ریاست جمهوری کارتر و کندی تماس هایی با دولت امریکا داشته است. اینکه مواجب بگیران ملکه بریتانیا قصد داشته باشند شب 14 خرداد چیزکی از حقد و کینه خود نسبت به امام را به نمایش بگذارند، عجیب نیست؛ آنچه عجیب است این است که بی بی سی "رازداری" را کنار گذاشته و در حال افشای این حقیقت است که حفظ تماس با ایران آنقدر برای امریکا اهمیت دارد که حاضر است برای آن توجیه تاریخی- ایدئولوژیک هم بتراشد. خطاست اگر تصور کنیم امریکا به زیرساخت ارتباط با ایران صرفا به عنوان یک "خط تماس برای مواقع اضطراری" می نگرد. در واقع قضیه بسیار فراتر است و امریکایی ها این زیرساخت را مهم ترین عامل تغییر ایران از درون در دوران پسا برجام می دانند. در کنار اینها، این هم خوشمزه است که کسی بخواهد با استناد به "پرونده های سازمان سیا" درباره خمینی کبیر داستان ببافد!

ارسال نظر: