طی تماس تلفنی صورت گرفت

تبریک اسماعیل هنیه به لاریجانی برای انتخاب وی به عنوان رئیس مجلس دهم

کدخبر: 2037090

رهبر جنبش حماس در تماس تلفنی با لاریجانی، انتخاب وی به عنوان رئیس مجلس دهم شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس پیش از ظهر امروز (پنجشنبه، 13 خردادماه) در تماس تلفنی با علی لاریجانی ضمن تبریک به جهت انتخاب ایشان به ریاست مجلس دهم و همچنین تشکر از حمایت های لاریجانی در شرایط مختلف از ملت مظلوم فلسطین، گفت: در شرایط فعلی که انتفاضه بیت المقدس در کرانه باختری در حال جریان است و محاصره طولانی غزه نیز ادامه دارد، مقاومت ملت فلسطین مستحکم تر به راه خود ادامه می دهد.

رهبر حماس تأکید کرد: مثل همیشه به مواضع حمایتی شما و سایر مسئولان جمهوری اسلامی از ملت فلسطین افتخار می کنیم و آرزوی توفیق بیشتر برای رهبر معظم انقلاب و ملت ایران داریم.

لاریجانی در این گفت و گوی تلفنی از ابراز محبت اسماعیل هنیه تشکر کرد و اطمینان داد که ملت ایران در همه شرایط پشتیبان ملت مظلوم فلسطین خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: گرچه آشفتگی های فعلی در دنیای اسلام و حرکت های تروریستی فرصت برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است اما با مقاومت حماس، جهاد و سایر گروه های مقاومت و همت مجاهدانه ملت فلسطین آینده خوبی برای فلسطین مظلوم وجود دارد و راهنمایی های رهبر معظم در این مورد روشن و قوی است و چراغ راه دولت و مجلس ایران است.

ارسال نظر: