"آنات" و "زخم‌های وحشتناک زمین بازی" در تئاترشهر

کدخبر: 2037197

گروه تئاتر "قصه" به سرپرستی "ساناز بیان" ۱۵ روز در مرکز مطالعات قشقایی، با اجرای دو نمایش به صحنه می‌رود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نمایش «آنات» به کارگردانی امیرحسین آسانی از 16 خرداد به مدت 50 دقیقه در سالن قشقایی مجموعه تاترشهر روی صحنه می‌رود. این نمایش که توسط امیرحسین آسانی نوشته شده،‌ قبل‌تر در بلغارستان، اسپانیا، ایتالیا و ارمنستان اجرا شده است.

«آنات» متکی بر تصویرسازی زندگی زن با فضای ایرانی است، یکسری تصویر است که در نهایت معنی و مفهومی را منتقل می‌کند. این نمایش مراحل زندگی زنان ایرانی از تولد تا مرگ را تصویرسازی می‌کند.

افسانه صرفه جو، سروناز نانکلی، مهتاب کرک‌وندی، بهار رضی‌زاده در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کنندگان: پوپک کم گویان، صمد طالقانی، طراح صحنه: احمد کچه چیان، آهنگساز: آنکیدو دارش، طراح لباس: مهتاب کرکوندی، طراح پوستر و بروشور: مهدی فاتحی، مدیرتولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آرش فصیح، گروه کارگردانی: فرشاد هاشمی، محمد محمدپور، نیما محبیف، ساخت کلاه گیس: پریسا نعمت حقیقی، دستیار صحنه: سارا محرابی، مشاور رسانه‌ای: مریم نراقی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی (تئاتربازها)، عکس: خشایار حسامی.

همچنین نمایش «زخم‌های وحشتناک زمین بازی» به کارگردانی علی منصوری از 16 خرداد در سالن قشقایی به صحنه می‌رود. این نمایش نوشته راجیو جوزف و ترجمه علی منصوری است که به مدت 90 دقیقه در سالن قشقایی اجرا می‌شود. آیه کیان‌پور و شهروز دل‌افکار در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

«زخم‌های وحشتناک زمین‌ بازی» رابطه‌ی عاشقانه‌ی پرفراز و نشیب کیلین و داگرا در یک دوره‌ی 30 ساله را تصویر می‌کند که در مقاطع مختلف زخم‌ها و مصائب خود را با هم در میان می‌گذارند.

عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کنندگان: پوپک کم گویان، صمد طالقانی، طراح صحنه: بابک کچه چیان، طراح لباس: افسانه صرفه جو، طراح پوستر و بروشور: مهدی فاتحی، مشاور موسیقی: آرین مظفری، مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آرش فصیح، گروه کارگردانی: فرشاد هاشمی، محمد محمدپور، مشاور رسانه ای: مریم نراقی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی (تئاتربازها)، عکس: خشایار حسامی.

ارسال نظر: