ابوترابی‌فرد در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در مسجد جامع گرگان:

آمریکایی‌ها جسارت نگاه به جغرافیای ایران را ندارند

کدخبر: 2037264

نایب رئیس سابق مجلس گفت: آمریکایی‌ها سال‌هاست که می‎گویند تهاجم نظامی به ایران را روی میز و زیر میز گذاشتند اما جسارت نگاه به جغرافیای ایران را ندارند چراکه امروز ایران در قله‎های اقتدار قرار دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سید محمدحسن ابوترابی‌فرد شامگاه جمعه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در جمع مردم شهرستان گرگان اظهار کرد: قلب امام خمینی (ره) برای امت اسلام می‎تپید، امام(ره) در برابر جبهه کفر می‎ایستاد زیرا قلبی لبریز از محبت به انسان‎ها داشت و اینگونه در کنار ملت فلسطین قرار گرفت زیرا قلب لبریز از محبت به انسان‎ها را داشت.

وی تصریح کرد: اگر امام به استقبال زندان‎های رژیم طاغوت می‎رود زیرا قلب‎اش برای عزت، استقلال و آزادی ملت ایران می‎تپد امام دوستدار ملت و دشمن طاغوت بود، اگر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر جبهه کفر با اقتدار ایستاده است به دلیل این است که قلب لبریز از محبت و علاقه به امت اسلام و مظلومان جهان دارد.

* پیوند خود را باید در برابر جبهه کفر مستحکم کنیم

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توجه به شاخصه‎های بارز رفتاری امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی را به یک قدرت خطرپذیر و شکست‎ناپذیر تبدیل می‎کند، افزود: ملت ایران در این راه قدم برداشته است، اگر ما در دفاع مقدس پیروز شدیم محصول نگاه «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» بوده است.

ابوترابی‎فرد گفت: مبادا ملت ایران مورد ستم قرار بگیرد، مبادا به نوامیس ملت ایران تعرض شود، مبادا امنیت کشور مورد تهدید قرار بگیرد، مبادا عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مورد تهدید باشد، رزمندگان به جبهه‎ها رفتند تا ملت ایران عزیز باشد این ویژگی‎ها را باید در جامعه خودمان تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیوند خود را باید در برابر جبهه کفر مستحکم کنیم، ابراز کرد: آنهایی که عقب ماندند برگردند تا در صف مقدم قرار بگیرند، به آنهایی که عقب ماندند دست رد نزنیم بلکه باید دست‎شان را بگیریم.

* «رُحَماءُ بَینَهُم» یعنی اینکه در جامعه اسلامی نباید فقر باشد

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی افزود: اگر خطایی دیدید باید نسبت به اصلاح آن همت گمارید «رُحَماءُ بَینَهُم» یعنی اینکه در جامعه اسلامی نباید فقر باشد یعنی امت اسلام یک امت واحد، مستحکم، موحد، متحد و یکپارچه هستند.

ابوترابی‎فرد بیان کرد: رُحَماءُ بَینَهُم باعث شده که ملت عراق در کنار ما باشد و جبهه مقاومت اسلامی مقتدر است ملت ایران در کنار ملت فلسطین، لبنان، یمن، سوریه، عراق و امت اسلام به یک جبهه مقتدر تبدیل شده است.

وی افزود: یکی از دلایل اقتدار و امنیت امروز ایران این است که ملت عراق، سوریه و فلسطین، ملت ایران را تکیه‎گاه مقتدر خود می‎دانند و ایران را نماد مودت و محبت می‎بینند راهبرد وحدت ملی و انسجام اسلامی راهبرد مهمی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد.

* رابطه خود را با خدا قوی کنیم

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نماد عبودیت در نماز است، گفت: نماد بندگی و پیوند عبد با الله در نماز است، نماز را به پا دارید، برای نماز احترام قائل شوید.

ابوترابی‎فرد افزود: امام بزرگوار در بندگی و عبودیت به خدا از دیگران گوی سبقت را ربوده بودند، اقتدار مقام معظم رهبری، اولیای خدا، بندگان صالح، اقتدار شهدا و رزمندگان از نماز شب و مناجات با خدا است که این رابطه را باید قوی کنیم.

ارسال نظر: