مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران:

زمین لرزه فیروزکوه با گسل‌های تهران ارتباط ندارد/ آرامش در فیروزکوه برقرار است

کدخبر: 2037268

در پی وقوع پنج زمین لرزه در شهرستان فیروزکوه واقع در شمال شرق استان تهران، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت که این زمین لرزه‌ها هیچ ارتباطی با گسل‌های تهران ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هادی رحمتی جمعه شب در گفتگو با ایرنا در خصوص پنج زمین ‌لرزه‌ای که عصر امروز (جمعه) در شهرستان فیروزکوه رخ داد، گفت: یک زمین لرزه به بزرگی 2.3 ریشتر حوالی ساعت 18:40 دقیقه، زمین لرزه‌ای به بزرگی 1.5 ریشتر حوالی ساعت 18:47، زمین لرزه دیگری به بزرگی 2،9 ریشتر حوالی ساعت 20:08 دقیقه و دو زمین لرزه دیگر به بزرگی 1،9 ریشتر در حوالی ساعت 21:02 و 21:10 فیروزکوه را لرزانده است که عمق هر زمین لرزه بین 8 تا 10 کیلومتر بوده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی ناشی از خسارت در پی این زمین لرزه ها در شهرستان فیروزکوه به ما اعلام نشده و مردم در این شهرستان در آرامش بسر می برند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در ادامه همچنین در خصوص احتمال فعال شدن گسل‌های تهران در پی این زمین لرزه ها تأکید کرد: فیروزکوه بیش از 110 کیلومتر با تهران فاصله دارد و لرزش‌های اخیر ارتباطی با گسل های تهران نداشته و از این رو مشکلی نیز در این زمینه نیست.

ارسال نظر: