رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین:

اردوهای تیم ملی دو و میدانی معلولین در سه منطقه برگزار می‌شود

کدخبر: 2037531

علی‌اصغر هادی‌زاده، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین از برگزاری اردوی تیم ملی در ۳ منطقه از ایران خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در آستانه برگزاری اولین مرحله از تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین برای آمادگی بازی‌های پارالمپیک، علی‌اصغر هادی‌زاده، رئیس این انجمن در خصوص این تمرینات گفت: اولین مرحله از تمرینات تیم ملی به میزبانی رشت برگزار می‌شود و تمام دوومیدانی‌کاران راه یافته به تیم ملی در این اردو شرکت می‌کنند.

وی افزود: پس از این مرحله، اردوهای تیم ملی در 3 منطقه برگزار می شود. تهران، تبریز و خرم آباد، سه شهری هستند که برای برگزاری تمرینات انتخاب شده‌اند و این مساله به خاطر تخصصی‌تر شدن و کم جمعیت بودن اردوها، حضور مربیان تخصصی و توجه به شرایط سکونت ملی‌پوشان است. مشهد، بندر گناوه و کرمان نیز شهرهایی هستند که در آنها تنها یک ورزشکار تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

رئیس انجمن دوومیدانی تصریح کرد: در تدارک اردویی برون مرزی برای ملی‌پوشان هستیم که در صورت فراهم شدن شرایط بین 10 تا 15 روز برگزار خواهد شد. تاکنون چند کشور به این منظور انتخاب شده و رایزنی‌های لازم در حال انجام است و پس از قطعی شدن زمان و مکان آن اعلام می‌شود.

وی گفت: در زمان اعزام به ریو نیز یک اردوی کوتاه مدت متمرکز در تهران خواهیم داشت که به منظور هماهنگی بیشتر برگزار می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که اگرچه اردوهای تیم ملی از مرحله اول به بعد به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، اما تمرینات بر اساس یک برنامه واحد و مدون وزیر نظر کادر فنی طراحی شده و شرایط ملی‌پوشان به صورت دقیق بررسی خواهد شد.

هادی‌زاده درباره اعلام اسامی ملی‌پوشان جدید برای ریو افزود: همانطور که قبلا اعلام شد، در مسابقات رکوردگیری تعدادی از ملی‌پوشان شرایط نسبتا خوبی داشتند که با توجه به تعداد سهمیه‌های موجود باید منتظر اعلام سهمیه‌های جدید باشند. البته انجمن رکوردگیری از این نفرات را در تیر ماه انجام خواهد داد و در مرداد، پس از مشخص شدن وضعیت سهمیه‌های جدید، نفرات احتمالی به تیم افزوده می‌شوند.

اولین مرحله از تمرینات تیم ملی با دعوت از جلیل باقری، عبداله حیدری (اردبیل)، سیامک صالح فرج‌زاده، اسدالله عظیمی (آذربایجان شرقی)، جواد حردانی، علیرضا قلعه ناصری، هاشمیه متقیان (خوزستان)، محمد خالوندی، مهران نکویی، علی الفت‌نیا (کرمانشاه)، علی محمدیاری، یونس سیفی‌پور (تهران) علیرضا مختاری، جاوید احسانی شکیب (اصفهان)، محسن کاییدی، حامد امیری، سجاد محمدیان (لرستان) و سیدمحسن حسینی‌پناه (بوشهر )، از 23 خرداد ماه به میزبانی رشت برگزار می‌شود.

این تمرینات زیر نظر بهمن رضایی، مصطفی بهرامی و هرمز صادقی به عنوان مربیان تیم ملی و سعید کولیوند، علی جنتی، حمید مزارزهی، ابراهیمی و ماشااله طاهری، مربیان شخصی ورزشکاران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر ساجدی‌فر به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ملی‌پوشان حضور دارد و سرپرستی این تمرینات که از 23 خرداد تا 4 تیر ماه در جریان خواهد بود بر عهده ماشااله طاهری است.

ارسال نظر: