مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

ساعت ۲۴ امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام اینترنتی کلاس اولی‌ها در مدارس شاهد

کدخبر: 2037873

مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از پیش‌ثبت‌نام ۵۵ هزار نفر در پایه اول ابتدایی مدارس شاهد خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام اینترنتی کلاس اولی‌ها در مدارس شاهد تا ساعت ۲۴ امشب است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدحسین کفراشی درخصوص آخرین آمار پیش ثبت نام دانش آموزان ابتدایی مدارس شاهد، اظهارکرد: تا روز گذشته یک شنبه 16 خرداد ماه 55 هزار دانش آموز پیش ثبت نام خود را انجام داده اند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ‌ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از اول خرداد آغاز شده و تا 15 خرداد ادامه داشت که با توجه به تعطیلی های موجود، این ثبت نام تا پایان امروز 17 خردادماه تمدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این 15 روز تعداد قابل توجهی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته ثبت نام در مدارس شاهد از رشد قابل توجهی برخوردار شده است.

کفراشی افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه هفتم مدارس شاهد از اول تیر آغاز شده و تا 15 تیر ادامه دارد و نتایج قطعی نیز در آخر تیر از طریق سامانه اینترنتی اطلاع‌رسانی می‌شود .

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این‌که دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در مدارس شاهد باید به نشانی اینترنتی sajamedu.ir مراجعه کنند،‌ بیان کرد:‌ دانش‌آموزان پس از ورود کد ملی و سریال شناسنامه می‌توانند سایر مراحل ثبت‌نام را طی کنند همچنین اطلاعات مربوط به ایثارگری افراد در این سامانه موجود است که پس از طی مراحل ثبت‌نام به دانش‌آموز کد رهگیری ارائه می‌شود.

وی افزود: پس از اعلام نتیجه قطعی، باید با ارائه مدارک لازم به مدرسه مراجعه کنند و در مدرسه مدارک دانش‌آموز با اطلاعاتی که در سیستم ارائه کرده است، چک خواهد شد تا تناقضی وجود نداشته باشد البته باید توجه داشت که ثبت‌نام میان پایه‌ها به صورت اینترنتی نیست.

ارسال نظر: