تایید"نتانیاهو" بر دریافت پول از مفسد اقتصادی فرانسه

کدخبر: 2037968

در بیانیه منتشره از سوی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی به دریافت کمک مالی از مفسد اقتصادی فرانسوی اذعان شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اذعان کرد که کمک‌های مالی هنگفتی از مفسد اقتصادی فرانسوی دریافت کرده اما آنها را نه برای مقاصد سیاسی بلکه برای ارتقای اسرائیل هزینه کرده است.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «میمران حدود یک دهه قبل به نتانیاهو برای فعالیت‌های عمومی کمک مالی کرده بود، زمانی که او یک شهروند اختصاصی بود و جایگاه سیاسی نداشت.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «این فعالیت‌های نتانیاهو شامل حضور در رسانه‌ها و سفرهای متعدد خارج از کشور می‌شد که همگی در خدمت اسرائیل و هماهنگی با قانون بوده است.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده که میمران برای منحرف کردن توجهات از کلاهبرداری‌ها و جرم‌هایی که مرتکب شده، این اتهامات را علیه نتانیاهو اظهار داشته است.

البته این بیانیه جزئیاتی درباره زمان و یا مقدار این کمک‌های مالی میمران ارائه نکرده است. این در حالی است که نتانیاهو در آن زمان مشغول فعالیت‌های انتخاباتی برای برگزیده شدن به نخست وزیری این رژیم بوده که این بیانیه این فعالیت‌ها را عام‌المنفعه عنوان کرده است.

سخنگوی وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که این وزارتخانه دستور داده تا این ادعا مورد بررسی قرار گیرد.

«آرناود میمران» متخلف مالی فرانسوی در جلسه دادگاهش اظهار داشته بود که حدود یک میلیون دلار در فرانسه برای مبارزات انتخاباتی نتانیاهو هزینه کرده است.

ارسال نظر: