رئیس بیمارستان نورافشار در گفتگو با «نسیم آنلاین» خبر داد:

روند درمانی سارا عبدالمالکی موفقیت آمیز بوده است/ استفاده از پیشرفته‌ترین متدهای توانبخشی در درمان بانوی ملی‌پوش

کدخبر: 2038431

رییس بیمارستان نورافشار جمعیت هلال احمر در گفتگو با «نسیم آنلاین» اعلام کرد که روند درمانی خانم سارا عبدالمالکی ملی پوش راگبی بانوان کشورمان در این بیمارستان بی نظیر بوده است.

دکتر محمد نعیمی پور در گفت وگو با خبرنگار« نسیم آنلاین »، با اشاره به روند رو به رشد بهبودی خانم سارا عبدالمالکی ملی پوش راگبی بانوان افزود: خانم عبدالمالکی اواخر بهمن سال 94 در شرایط بسیار وخیم در بیمارستان نورافشار با دستور دکتر ضایی ریاست جمعیت هلال احمر بستری شد .

وی ادامه داد: این ملی پوش راگبی بانوان کشورمان به مدت یک ماه در بیمارستان نورافشار هلال احمر بستری و تحت درمان قرار داشت، اواخر اسفند ماه بعد از مرخصی از بیمارستان وی به مدت 4 ماه به طور سرپایی و هفته سه بار با حضور در بیمارستان نورافشار ادامه درمان خود را دنبال می کرد .

رییس بیمارستان نورافشار هلال احمر می گوید: پروسه درمانی و توانبخشی خانم عبدالمالکی با تعرفه دولتی و با کم ترین هزینه نسبت به سایر مراکز درمانی انجام شد و در نهایت نیز بهترین نتیجه را از هلال احمر گرفت .

نعیمی پور با اشاره به بهبودی مناسب خانم عبدالمالکی پس از طی مراحل درمانی در بیمارستان نورافشارگفت: درحقیقت این موفقیت نشان از کیفیت مراحل توانبخشی و همچنین انطباق این مراحل با متدروز دنیا دارد .

وی تاکید کرد: در حقیقت روند موفقیت آمیز خانم عبدالمالکی نشان داد که جمیعت هلال احمر همچنان قطب مرکز توانبخشی و بازتوانی ایران است و بار دیگر ظرفیت و توامنندی های هلال احمر در ارائه خدمات به مردم را به نمایش گذاشت .

نعیمی پور در خاتمه خاطر نشان کرد: مراکز توانبخشی و بازتوانی هلال احمر در کشور به یک قطب تبدیل شده است و ما دیدیم که یک بانوی ملی پوش با بدترین شرایط جسمانی بعد از 4 ماه از بیمارستان نورافشار هلال احمر به سلامت روانه خانه شد .

ارسال نظر: