آیت‌الله تسخیری:

دشمن با ریاست آیت‌الله جنتی مایوس شد

کدخبر: 2038460

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله جنتی در زندگی سیاسی خود هیچ حرکت زیگزاگی نداشته و همه تهمت‌ها را برای انقلابی‌ ماندن به جان خریده است لذا با انتخاب درست اعضای خبرگان رهبری، دشمنان انقلاب و نظام استکبار به طور طبیعی مایوس شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله محمدعلی تسخیری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگوی با تسنیم با اشاره به شخصت علمی، فکری، مدیریتی و سیاسی مقام معظم رهبری، گفت: رسیدن مجلس خبرگان رهبری به رهبری حضرت آقا یک لطف عظیم الهی بود چرا که آن انتخاب، انتخابی موفق و الهام بخش بود.

وی با بیان اینکه هیچ فردی نمی‌‌تواند حتی فرد نزدیک و نظیر به مقام معظم رهبری را تصور کند، تاکید کرد: ما در مجلس سوم خبرگان وقتی داشتیم برای روز مبادا فکر می‌کردیم، واقعاً با تمام تلاشی که کردیم نتوانستیم فردی را پیدا کنیم که همچون "آقا" از ابعاد مختلف در سطح بالایی باشد چرا که مقام مظعم رهبری در بعد سیاسی، اخلاقی، علمی و اجتماعی در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

آیت‌الله تسخیری همچنین گفت: امیدوارم خداوند متعال شخص مقام معظم رهبری را برای ما حفظ و مقدر کند که ایشان پرچم حکومت اسلامی به رهبر اصلی که همان امام زمان(عج) است تحویل دهند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری درباره ریاست آیت‌الله جنتی بر مجلس خبرگان رهبری نیز تصریح کرد: واقعا خوشحالم که فردی مثل آیت‌الله جنتی رئیس خبرگان شد؛ آیت‌‌الله جنتی فرد بزرگواری است که هم مجتهد است و هم مسیر انقلابی اول، یعنی حضرت امام را کاملا به درستی طی کرده و در آن ثابت قدم مانده است.

وی گفت: آیت‌الله جنتی در زندگی سیاسی خود هیچ حرکت زیگزاگی نداشته و همه تهمت‌ها را برای انقلابی‌ ماندن به جان خریده است لذا با انتخاب درست اعضای خبرگان رهبری، دشمنان انقلاب و نظام استکبار به طور طبیعی مایوس شدند.

آیت‌الله تسخیری با بیان اینکه رای نیاوردن آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح‌ یزدی معلول‌ هوچی‌‌گری‌های برخی غیرانقلابی‌ها بود، گفت: غیرانقلابی‌ها در تهران موجی ایجاد کرده و از مردم خواستند که به لیست مدنظرشان رای بدهند؛ به طور طبیعی بزرگانی چون آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح در لیست جایی نداشتند و در نهایت همین هوچی‌گری ها و تخریب موجب شد که خسارت بزرگی بر مجلس خبرگان تحمیل شود و بزرگانی چون آیت‌‌الله مصباح و آیت‌الله یزدی وارد مجلس نشوند اما باید بدانند که راه و مسیر انقلابی در خبرگان طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت و مجلس خبرگان با هر تهدیدی که علیه انقلاب اسلامی و نظام اسلامی باشد، مقابله خواهد کرد.

ارسال نظر: