نماینده آیت‌الله سیستانی در کربلا:

جانفشانی و ایثارگری‌ نیروهای مردمی یادآور دلاوری‌ها در نبرد صحرای کربلاست

کدخبر: 2038542

نماینده آیت‌الله سیستانی در کربلا گفت: آنچه از جانفشانی و ایثارگری‌ نیروهای مردمی می‌شنویم یادآور دلاوریها در نبرد صحرای کربلاست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت دینی در استان کربلا دستاوردهای نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در نبرد آزادسازی فلوجه را ستود و از جانب مرجعیت این دستاوردها را تبریک گفت.

شبکه تلویزیونی العراقیه در گزارشی از کربلا اعلام کرد، هم‌زمان با حمایت نماینده مرجعیت، دیگر شهروندان عراقی نیز حمایت‌های خود را از واحدهای مختلف نظامی تا پاک‌سازی کامل شهر فلوجه از تروریست‌های داعش اعلام کرده‌اند.

گزارشگر العراقیه در این گزارش تصریح کرد: «بر اساس توصیف شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت در استان کربلا، پیروزی‌های بزرگ نیروهای امنیتی و بسیج مردمی و عشایری در نبرد آزادسازی شهر و مردم فلوجه از شر تروریست‌ها، احیاکننده جانفشانی‌های نبرد صحرای کربلاست».

در ادامه این گزارش شیخ عبدالمهدی کربلایی اظهار داشت: «در حال حاضر نبرد قهرمانانه ادامه دارد و ما شاهد جانفشانی‌های بزرگی هستیم، این جانفشانی‌ها را قدر می‌دانیم و مرجعیت عالی به چنین دلاوری‌هایی مباهات می‌کند، آنچه از جانفشانی و ایثارگری‌ها می‌شنویم یادآور دلاوریها در نبرد صحرای کربلاست».

در ادامه گزارشگر العراقیه افزود: «قهرمانی‌ها و دلاوری‌های نیروهای عراقی از طرف اهالی کربلا نیز قابل ستایش و تقدیر است و آنان در این ماه عظیم برای پیروزی نیروهای مسلح کشور دست به دعا برداشته و امیدوارند در همین ماه بشارت آزادی شهر فلوجه به مردم عراق داده شود».

در ادامه گزارش برخی از شهروندان با استفاده از تریبون شبکه تلویزیونی العراقیه پیروزی‌های بزرگ نیروهای مشترک در نبرد فلوجه را تبریک گفتند و برای پیروزی‌های بیشتر آنان دعا کردند.

ارسال نظر: