دبیر هیات رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران:

هفته آینده پنج وزیر دولت یازدهم برای تشریح برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، در مجلس حضور می‌یابند

کدخبر: 2038647

کاتب گفت: پنج وزیر دولت، هفته آینده برای تشریح روند اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در حوزه کاری خود، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، غلامرضا کاتب دبیر دائمی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در سمنان به خبرنگاران گفت: پنج وزیر دولت تدبیر و امید، هفته آینده برای تشریح روند اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در حوزه کاری خود، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت.

کاتب گفت: روز یکشنبه 23 خرداد 95 محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گزارشی از اجرایی شدن برجام، تاثیر آن بر اقتصاد ایران و خواسته های مردم درباره معیشت و برجام به مجلس شورای اسلامی ارائه می دهد.

وی گفت: روز دوشنبه 24 خرداد 95 نیز از محمود حجتی و عباس آخوندی، وزیران جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی دعوت شده تا در مورد تولیدات داخل و تاثیر آن بر اقتصاد و روند اجرای طرح های زیرساختی کشور، در مجلس شورای اسلامی توضیح ارائه دهند.

کاتب افزود: روز سه شنبه 25 خرداد 95 نیز بیژن نامدار زنگنه و علی ربیعی، وزیران نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیاست های حمایت از صادرات نفت و افزایش درآمدهای نفتی و سیاست‌گذاری برای توسعه اشتغال را برای نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی تشریح می کنند.

دبیر دائمی هیئت رئیسه مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: از آنجایی که دستور کار اصلی مجلس دهم شورای اسلامی، بررسی لایحه برنامه ششم توسعه است، با دولت وارد مذاکره شده ایم که لایحه برنامه ششم توسعه همان لایحه ای نباشد که به مجلس نهم تحویل داده است.

دبیر دائمی هیئت رئیسه مجلس دهم شورای اسلامی گفت: مجلس دهم شورای اسلامی انتظار دارد لایحه ششم توسعه با بازنگری، اصلاحات و نگاه ویژه به بخش اقتصاد کشور، حمایت از تولید و رونق اشتغال به مجس ارایه شود.

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان، یکی از چهار نماینده استان سمنان در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: