عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

پیام عملیات تل آویو، انتفاضه پایان ناپذیر است

کدخبر: 2038697

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که یکی از مهمترین اهداف عملیات قهرمانانه در قلب تل آویو این است که انتفاضه و مقاومت تا آزادسازی کامل فلسطین پایان نخواهد یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "داوود شهاب" در گفتگویی با بیان اینکه، عملیات فداکارانه تل آویو پیام هایی برای طرف های مختلف دارد، گفت که یکی دیگر از پیام های مهم این عملیات در زمان و مکان آن نهفته است.

وی اظهارداشت که این عملیات پاسخی طبیعی به سکوت جامعه جهانی در قبال نقض حقوق ملت مظلوم فلسطین و ادامه جنایات صیهونیست ها است.

عضو ارشد جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: این عملیات نشان داد ملت فلسطین زنده و آزاد است و مقاومت هرگز از حق طبیعی و ثابت این ملت کوتاه نخواهد آمد.

داوود شهاب تصریح کرد: عملیات تل آویو نشان داد صهیونیست های جنایتکار واشغالگر از مجازات در امان نخواهند بود حتی اگر در قلب تل آویو باشند و فرزندان فلسطین تا تحقق همه حقوق ملت و آزادسازی مقدسات و خاک فلسطین آرام و قرار نخواهند گرفت.

وی تاکید کرد:عملیات تل آویو به جامعه جهانی پیام داد که اگر معنای به اصطلاح عدالت جهانی ، بستن گوش ها و چشم ها و کمک نکردن به ملت مظلوم فلسطین و محاکمه نکردن جنایتکاران صهیونیست است، ملت فلسطین خود قادر است حقش را بگیرد.

عضو ارشد جهاد اسلامی گفت: پیام دیگر عملیات تل آویو این است که فرزندان فلسطین انتقام کودکان و زنان بی گناه فلسطینی را که خون های پاک آنها به دست نظامیان صهیونیست در ایست و بازرسی ها و خیابان های قدس شریف و کرانه باختری به زمین ریخته شده است، می گیرند.

داوود شهاب افزود: این عملیات قهرمانانه و منحصربه فرد، پاسخی به همه جنایات اشغالگران صهیونیست علیه ملت بی گناه فلسطین بود و ثابت کرد فرزندان فلسطین از اقدامات تروریستی و سلاح های کشتار آنها برای سرکوب انتفاضه ترسی ندارند و در قلب تل آویو عملیات می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیام عملیات فداکارانه جوانان مومن فلسطینی،شکست صهیونیست ها است و اثبات کردند مقامات صهیونیست باید از توهم خارج شوند و بدانند مقاومت و انتفاضه تا پیروزی نهائی و آزادی فلسطین پایان نمی یابد و آنها بازنده نهائی هستند.

عضو ارشد جهاد اسلامی تصریح کرد: این عملیات قهرمانانه نشان داد ملت فلسطین دارای اراده ای بسیار بزرگ است و هر لحظه می تواند معادله را تغییر دهد و میز را بر سر کسانی که قصد دارند با توطئه حقوق آنها را سلب کنند، برگرداند.

« محمد و خالد محامره» دو پسر عمومی ( 21 ساله) از ساکنان شهر یطا در جنوب الخلیل در کرانه باختری دریک عملیات فداکارانه دو مرحله ای در وسط تل آویو و نزدیک وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، چهار صهیونیست را به هلاکت رسانده و تعدادی را زخمی کردند.

ژنرال« واصف عریقات» کارشناس نظامی فلسطینی هم تاکید کرد که این عملیات حرفه ای، نفوذ بزرگ به ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی و بیانگر ضعف و سستی این ساختار است.

وی گفت: این عملیات حرفه ای نشان داد، مجریان آن از اطلاعات زیادی برخوردار بوده و با اقتدار وقدرت عمل کرده اند و با انتخاب هدف در نزدیک مقر وزارت جنگ رژیم اشغالگر ضربه ای سخت و دردناک به صهیونیست ها وارد ساخته اند.

ژنرال عریقات افزود:عملیات تل آویو چالشی بزرگ و خاص برای « نداف ارجمان» رئیس جدید سازمان امنیت داخلی اسرائیل( شاباک) است که تنها دو ماه قبل این ماموریت را برعهده گرفته است.

رسانه های صهیونیستی از ارجمان که در جریان انتفاضه دوم رئیس بخش عملیات شاباک بوده است، به عنوان یک عنصر دارای تجربه های طولانی در تعقیب نیروهای مقاومت فلسطین یاد کرده اند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: