عضو هیات‌ رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران:

ظریف درباره برجام به مجلس گزارش می‌دهد

کدخبر: 2038705

غلامرضا کاتب با اشاره به حضور پنج وزیر در جلسات هفته آینده خانه ملت گفت: وزیر امور خارجه برای ارائه گزارش درباره برجام میهمان مجلس است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: غلامرضا کاتب بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در دفتر نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پنج وزیر دولت یازدهم برای ارائه توضیحات درباره برنامه‌های وزارتخانه‌های خود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به مجلس شورای اسلامی می‌آیند.

وی با اشاره به حضور وزیر امور خارجه در جلسه علنی روز یکشنبه (بیست و سوم خردادماه) مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ظریف برای ارائه گزارشی از نحوه اجرایی شدن برجام در جلسه علنی این روز مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر امور خارجه در این روز گزارشی نیز درباره تأثیر اجرای توافقنامه برجام در اقتصاد کشورمان ارائه می‌دهد.

به گفته کاتب، محمدجواد ظریف در این روز از میزان تحقق خواسته‌‌های مردمی درباره برجام و معیشت مردم به مجلس شورای اسلامی گزارش می‌دهد.

وی از حضور دو وزیر کابینه دولت یازدهم در مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه (بیست و چهارم خردادماه) خبر داد و گفت: در این روز وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی مهمان نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهند بود.

دبیر هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش محمود حجتی از تأثیر تولیدات داخلی بر اقتصاد کشور خبر داد.

به گفته کاتب، عباس آخوندی نیز در این روز درباره روند اجرای پروژه‌های زیرساختی در کشور به نمایندگان مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گزارش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دو وزیر دیگر دولت نیز در جلسه روز سه‌شنبه (بیست و پنجم خردادماه) مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند اظهار داشت: وزرای نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این روز به بهارستان می‌آیند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال و تحقق اهداف توسعه اشتغال در کشور از ارائه گزارش علی ربیعی به نمایندگان خانه ملت درباره نحوه سیاست‌گذاری دولت به‌منظور توسعه اشتغال و اجرای آن خبر داد.

کاتب اضافه کرد: بیژن نامدار زنگنه نیز در این روز برای تشریح سیاست‌های دولت و وزارت نفت برای حمایت از توسعه صادرات نفت و افزایش درآمدهای نفتی کشور به‌ویژه در زمان پسابرجام در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

ارسال نظر: