شهردار تل آویو: علت حمله و ترور ما هستیم نه فلسطینی‌ها

کدخبر: 2038724

شهردار تل آویو اشغالگری اسرائیل را علت اصلی عملیات استشهادی فلسطینیان خواند و گفت: تنها اسرائیل است که ملتی دیگر را تحت اشغال خود دارد وآن ها را از هر گونه حقوق مدنی محروم کرده‌ است.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین » به نقل از راشاتودی، "رون خولدای" شهردار تل آویو در گفتگو با رادیو ارتش صهیونیستی در واکنش به عملیات استشهادی فلسطینیان در تل آویو که به کشته شدن 4 صهیونیست و زخمی شدن 9 نفر دیگر انجامید، گفت: ما تنها دولت جهان هستیم که ملتی دیگر را تحت اشغال خود داریم وآن ها را از هر گونه حقوق مدنی محروم کرده‌ایم.

وی با بیان این که اشغالگری اسرائیل 49 سال است ادامه داشته، افزود: مشکل آن است که وقتی عملیاتی علیه اسرائیل نباشد، کسی درباره "اشغال" سخن نمی‌گوید و جرات ندارد تدابیری برای پایان دادن به این وضع اتخاذ کند.

شهردار تل آویو که از حامیان راه حل تشکیل دو دولت فلسطینی و اسراییلی است. تصریح کرد: نمی‌توانی مردم را در وضعی شبیه اشغال نگه داری آن وقت از آنان توقع داشته باشی که فکر کنند اوضاع بر وفق مراد است.

معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، این اظهارات را عجیب و متوهمانه خواند و از شهردار تل آویو به خاطر این اظهارات شدیداً انتقاد کرد.

ارسال نظر: