"جردن باروز" از جام‌جهانی کشتی کناره‌گیری کرد

کدخبر: 2038856

ستاره تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در حالیکه کمتر از ۲۴ ساعت به آغاز جام جهانی باقی مانده از حضور در این مسابقات کناره‌گیری کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جردن باروز آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد آمریکا به دلیل حضور در کنار همسرش برای بدنیا آمدن فرزند دوم خانواده از حضور در رقابتهای جام جهانی آمریکا کناره گیری کرد.

این قهرمان جهان و المپیک که یکی از مهره های اصلی تیم ملی آمریکا در جام جهانی محسوب می شد، اعلام کرد: «متاسفانه قادر به حضور در جام جهانی نیستم. البته من برای درخشش در این مسابقات تمرین زیادی کرده بودم و از هر نظر برای حضور در میدان مهیا شده بودم. این تصمیم برای من در این شرایط بسیار سخت بود. من حتی مهیا شده بودم تا به لس آنجلس محل برگزاری جام جهانی بیایم اما تصمیمم عوض شد. می خواستم برای تولد دومین فرزندم کنار همسرم باشم. مطمئنا به عنوان یک پدر و همسر تصمیم بسیار سختی بود اما خانواده در اولویت است. می دانم که تیم کشورم به من نیاز دارد و به عنوان یکی از مهره های اصلی تیم برای حضور در جام جهانی بودم. من در ۴ سال گذشته همیشه برای تیم ملی آمریکا مدال طلا کسب کردم و امیدوارم دوباره بتوانم در کنار هم تیمی هایم به این روند ادامه دهم.

باروز تاکید کرد: ما تیم قدرتمندی داریم و مطمئنا هم تیمی هایم بدون من هم نتایج خوبی کسب خواهند کرد. البته ما در دو سال گذشته در رقابتهای جام جهانی یا نایب قهرمان بودیم یا عنوان سوم کسب کردیم و من واقعا می خواستم امسال در جام جهانی همراه با تیم قهرمان شویم.

غیبت باروز در جام جهانی 2016 آمریکا در حالی مطرح شد که بسیاری از اهالی کشتی و کارشناسان این رشته در انتظار رویارویی این ستاره عنوان‌دار با حسن یزدانی ملی‌پوش کشورمان بودند.

رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۶ آمریکا طی روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه با حضور ۸ تیم برتر جهان در دو گروه چهار تیمی در شهر لس‌آنجلس برگزار می شود.

ارسال نظر: