بازی نخست هرگز آسان نیست

دشان: مطمئن بودم که با حضور چهار مهاجم در لحظات پایانی، پیروز خواهیم شد

کدخبر: 2038865

سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: مطمئن بودم که با حضور چهار مهاجم در لحظات پایانی، پیروز خواهیم شد و به خاطر داشته باشید که بازی نخست هرگز آسان نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم ملی فرانسه در دیدار افتتاحیه رقابت‌های یورو 2016 با گل دیدنی دقایق پایانی دیمیتری پایت با نتیجه 2 بر یک از سد رومانی گذشت.

پس از پایان این دیدار دیدیه دشان در خصوص دیدار افتتاحیه یورو 2016 اظهار داشت: خوب است که پیروز شده‌ایم. بازی کردن برابر تیم رومانی آسان نیست و ما از این امر آگاه بودیم. موقعیت‌هایی داشتیم، ولی تعداد کمی موقعیت به حریف هم دادیم.

وی ادامه داد: کمی در پیشبرد کارمان به مشکل خوردیم اما سر انجام مزد خود را گرفتیم. مطمئن بودم که با حضور چهار مهاجم در لحظات پایانی، پیروز خواهیم شد. به خاطر داشته باشید که بازی نخست هرگز آسان نیست.

سرمربی تیم ملی فرانسه در ادامه تصریح کرد: غیرت فراوانی در ورای تیم ملی فرانسه وجود دارد و بازیکنان حافظ آن هستند. ولی بازیکنان مشخصا وظایفی دارند. مدیریت این امر از لحاظ ذهنی کار آسوده‌ای نیست ولی ما مزدمان را گرفتیم. این نتیجه موجبات دست یابی به اعتماد به نفس و خونسردی بیشتری را برایمان فراهم می‌کند.

ارسال نظر: