دادگاه محاکمه قاتلان زن آمریکایی امروز برگزار می‌شود

کدخبر: 2039160

امروز دادگاه محاکمه قاتلان زن آمریکایی که چندی پیش به نیت سرقت انجام گرفت در شعبه دوم دادگاه کیفری یک تهران برگزار می‌شود.

عسکر قاسمی‌اقباش وکیل مدافع متهم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین » گفت: این دو جوان متهم هستند زنی آمریکایی را به قتل رسانده و جسد او را در بیابان‌های اطراف تهران رها کرده‌اند.

قاسمی اقباش افزود: این زن آمریکایی 5 سال قبل در قرار ملاقاتی با دو جوان، قربانی زورگیری آن‌ها شد. دو متهم سال 90 زنی به نام ماری را در خودرواش خفه‌ و جسدش را در بیابان‌های اطراف تهران رها کردند. متهمان با ردیابی‌های پلیس از طریق کارت سوخت خودرو شناسایی شدند. آن‌طور که در گزارش پلیس آمده ‌است گم‌شدن این زن از سوی همسرش به پلیس اطلاع داده شد. این مرد که زمان گم‌شدن همسرش در ایران نبود بعد از مراجعه به کشور مدعی شد زنش با خودرواش بیرون رفته و دیگر برنگشته‌ است .

لازم به ذکر است که یک تلفن اشتباه باعث آشنایی مقتول با قاتل شد. شماره را اشتباهی گرفته بوده اما مقتول با قاتل قرار ملاقات می‌گذارد و وقتی این ملاقات صورت می‌گیرد متوجه می‌شود که مقتول زنی میان‌سال است. قاتل به تصور اینکه او زنی ثروتمند است، نقشه کشیده و او را به قتل می‌رساند .

این زن آمریکایی 5 سال قبل در قرار ملاقاتی با دو جوان، قربانی زورگیری آن‌ها شد.

ارسال نظر: