ظریف در بدو ورود به اسلو:

روز چهارشنبه گفتگویی با "کری" درباره پیگیری تعهدات آمریکا در برجام خواهیم داشت

کدخبر: 2039462

وزیر امور خارجه گفت: روز چهارشنبه در ادامه ملاقات‌ها در حاشیه اجلاس گفت‌وگویی با آقای کری وزیر خارجه آمریکا درباره پیگیری تعهدات آمریکا در برجام خواهیم داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در بدو ورود به اسلو درباره سفر خود اظهار داشت: در خصوص همکاری‌های دو کشور در حوزه نفت و گاز، محیط زیست و مشورت‌های سیاسی و منطقه‌ای با همتای نروژی خود گفت‌و‌گو خواهم کرد.

وی درباره ادامه برنامه‌های سفر سه روزه‌اش در نروژ گفت: روز سه‌شنبه اجلاس اسلو فروم با صحبت بنده، وزیر خارجه نروژ و خانم موگرینی آغاز می‌شود و در سخنرانی خودم ضرورت تغییر دیدگاه برای حل و فصل منازعات منطقه‌ای را مطرح می‌کنم و در کنار آن با شرکت‌کنندگان گفت‌و‌گو خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر امور خارجه کشورمان افزود: روز چهارشنبه در ادامه ملاقات‌ها در حاشیه اجلاس گفت‌وگویی با آقای کری وزیر خارجه آمریکا درباره پیگیری تعهدات آمریکا در برجام خواهیم داشت.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان که در ادامه سفرش به اروپا، چهارشنبه به آلمان سفر خواهد کرد درباره این سفر چند ساعته هم عنوان کرد: بعدازظهر چهارشنبه در برلین با آقای اشتاین مایر در خصوص روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای گفت‌وگو خواهیم کرد.

سید عباس عراقچی معاون حقوقی و امور بین‌الملل، مجید تخت‌روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه و حسین جابری‌انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه در این سفر ظریف را همراهی می‌کنند.

ارسال نظر: