رییس جمعیت هلال احمر در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

هلال‌احمر حامی کودکان یتیم و خانواده‌های بی‌سرپرست است/ داوطلبان نقش مهمی در کمک به افراد نیازمند دارند

کدخبر: 2039472

رییس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت پل ارتباطی و حلقه اتصال بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه و داوطلبان تلاشگر است.

دکتر سید امیر محسن ضیایی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین » افزود: تمامی تلاشگران و زحمتکشان عرصه خدمت و کمک رسانی سعی در ایجاد ظرفیت های مناسب در راستای ارائه خدمات انسان دوستانه به نیازمندان هستند.

وی اظهار کرد: داوطلبان تلاشگر و دلسوز این جمعیت با شناسایی افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه، جمع آوری کمک های مردمی و رساندن آن به افراد نیازمند نقش بسزایی داشته و به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کنند.

ضیایی اجرای موفقیت آمیز "طرح همای رحمت" را از مهمترین برنامه های این جمعیت اعلام کرد و گفت: در این طرح تمامی داوطلبان تحت پوشش جمعیت هلال احمر اقدام به توزیع بسته های غذایی و مایحتاج مورد نیاز برای خانواده های بی سرپرست و نیازمند می کنند.

رییس جمعیت هلال احمر گفت: هلال‌احمر همیشه حامی و پشتیبان کودکان یتیم و خانواده‌های بی‌سرپرست بوده و با تمام توان با هماهنگی دیگر نهادها و ارگان‌های حمایتی کشور به این اقشار نیازمند جامعه یاری خواهد رساند.

ضیایی اظهار داشت: تمام نهادها و ارگان‌های حمایتی کشور از جمله جمعیت هلال‌احمر باید بر طبق توصیه‌های قرآن و ائمه اطهار و همچنین سفارشات رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و بیانات مقام معظم رهبری به خانواده‌های بی‌سرپرست و کودکان یتیم که به حق از سرمایه‌های نظام محسوب می‌شوند حمایت‌های معنوی و مادی بیشتری ارائه کنند.

ارسال نظر: