دلخوش در نطق میان دستور:

تیم اقتصادی دولت دچار ضعف شدید است

کدخبر: 2039562

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت در شرایط فعلی دچار ضعف شدید است و اگر دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی تلاش نکند همه مردم به ویژه تولید کنندگان دچار آسیب خواهند شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس 24 خرداد 95 گفت: اعتقاد من بر این است که تیم اقتصادی دولت در شرایط فعلی دچار ضعف شدید است و اگر دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی تلاش نکند همه مردم به ویژه تولید کنندگان دچار آسیب خواهند شد.

وی افزود: سیاست‌های اقتصادی غلط در کشور سرمایه گذاران بخش‌های تولیدی اعم از صنعت و کشاورزی و خدمات را دچار مشکل کرده و اگر دولت به این رکودی که ما امروز دچار آن هستیم توجه نکند قطعا بازار شکننده خواهد بود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکلات بخش تولید در حوزه مالیات، مسائل بانکی و عدم تخصیص اعتبارات بخش تولید در قانون هدفمندی یارانه‌ها باعث شده تا اشتغال و اقتصاد کشور در رکود به سر ببرد و بسیاری از تولید کنندگان امروز دچار نوسانات بازار و درگیر و دار پاسگاه و دادگاه هستند.

دلخوش خاطرنشان کرد: سیستم بانکی در قالب طرح‌های مختلف برای فرار از کاهش سود تسهیلات بانکی با جذب سرمایه‌های کلان اشخاص حقیقی و حتی حقوقی با اعطای تسهیلات 30 درصد روزشمار متاسفانه به دنبال کاسبی و کسب درآمد و تبدیل شدن به بنگا‌ه‌های اقتصادی و معاملاتی شده‌اند و با دخالت در بازار ساخت و ساز و تجمل گرایی نقش مهمی در افزایش تورم داشته‌اند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

ارسال نظر: