وحدتی در نطق میان‌دستور:

کمیته مشترکی از قوای سه‌گانه، مبارزه با مفاسد اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهد

کدخبر: 2039565

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته‌ای متشکل از نمایندگان قوای سه‌گانه اقدامات لازم برای مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله محاکمه عاملان اختلاس‌های میلیاردی و حقو‌ق‌های چند صد میلیونی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمد وحدتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (24 خرداد 95) گفت: پیشنهاد می‌شود کمیته‌آی مرکب از نمایندگان قوای سه‌گانه،‌ قیام انقلابی و عملی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی را از جمله محاکمه عاملان اختلاس‌‌های میلیاردی و حقوق‌های چندصد میلیونی جهت تحقق بخشیدن به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و بدون وارد شدن این پرونده‌ها در صف‌های طولانی قوه قضائیه و در اسرع وقت را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رسالت ما نمایندگان ایجاد همدلی ، وحدت و انسجام و پرهیز از مسائل حاشیه‌آی برای پرداختن به مشکلات اساسی جامعه است. این انسجام و همدلی زمانی اهمیت می‌یابد که در اوضاع آشفته کنونی جهان دشمن مترصد فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی و ایادی منطقه‌آی آن باید بدانند ملت بزرگ ایران در صورت مشاهده کوچکترین حرکت اشتباه از سوی آنان به فرماندهی مقام عظمای ولایت جهت دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی و خون شهدای خود تودهنی را به آنها خواهد زد که دیگر در هیچ نقطه‌ای از جهان لانه امنی برای حضور خود پیدا نکنند.

وحدتی خطاب به رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی پشتیبان شماست تا به منویات مقام معظم رهبری جهت حفظ اقتدار ملی، تأمین معیشت و آسایش مردم، مبارزه با رانت‌خواری و ریشه‌کن کردن بیکاری و مفاسد اداری و اجتماعی جامه عمل بپوشانید و برنامه‌های زمان‌بندی شده وزارتخانه‌ها را در این راستا با شفافیت کامل به اطلاع مردم و نمایندگان برسانیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

ارسال نظر: