اولین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره پویانمایی برگزار شد

کدخبر: 2039655

اولین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره پویانمایی با حضور سید محمدرضا موالی زاده، مشاور محترم وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و سید مرتضی موسویان؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و دیگر کارشناسان حوزه انیمیشن و پویا نمایی در محل سازمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رئیس مرکز رسانه های دیجیتال در ابتدای جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره پویا نمایی گفت: فعالیت در خصوص این جشنواره چند ماهی در مرکز آغاز شده است و نشست هایی نیز در این رابطه با سازمان سینمایی داشته ایم. تاکنون جشنواره ها در شکل سنتی آن برگزار و آثار ارسالی به جشنواره ها تنها توسط داوران ارزیابی می شد که با تلاش های انجام شده، جشنواره ها در سال 95 شکل جدیدی به خود می گیرد و عموم مردم به عرصه داوری وارد می شوند.

در ادامه این جلسه، سید محمدرضا موالی زاده، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی با اشاره به قانون ظروف مرتبط، تقویت سطح فرهنگ جامعه را اثرگذار بر دیگر بخش های جامعه دانست و گفت: اگر بتوانیم در صنعت انیمیشن محتواهایی قوی و متناسب با فرهنگ اسلامی_ایرانی تولید کنیم، قطعا تحول اساسی در کشور ایجاد خواهد شد و به مرور شاهد تحول و پیشرفت در دیگر حوزه های کشور از جمله اقتصادی اجتماعی خواهیم بود.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی گفت: شاید در نگاه اول به نظر آید پویانمایی خاص گروه سنی کودک و نوجوان است در حالیکه می توان پیامهایی را در قالب این صنعت به تمام نسل ها انتقال داد و به تقویت فرهنگ عمومی کمک کرد.

اولین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره پویانمایی صبح امروز در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

ارسال نظر: