فرمانده نیروی دریایی ارتش:

باید خودمان و خانواده‌هایمان را در برابر جنگ نرم دشمن مراقبت کنیم

کدخبر: 2039747

امیر سیاری تاکید کرد: باید خودمان و خانواده‌هایمان را در برابر جنگ نرم دشمن با آموزه‌های اسلامی و دینی مراقبت کنیم و اجازه ندهیم دشمن با فضاسازی‌های مسموم در فضای مجازی، اینترنت و ماهواره به ما صدمه وارد کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری امشب در مراسم محفل انس با قرآن کریم در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس اظهار داشت: دشمن با جنگ نرم علیه ملت و انقلاب اسلامی به دنبال تسلط بر مرزهای فرهنگی کشور است تا بتواند عقاید و ایمان مردم را تحت تاثیر قرار داده و راه تسلط خود را هموار کند.

وی با بیان این که بهترین راه غلبه بر شبیخون دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، هوشیاری و اتکای به قرآن کریم است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند که دشمن با جنگ نرم، شبیخون به ما می‌زند و ما نیز باید در برابر این شبیخون دشمنان با هوشیاری و بصیرت و با اتکای به فرهنگ قرآنی و اسلامی گام برداریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: تسلط بر مغزها راهی است که دشمن در مواجهه با ملت ایران دنبال می‌کند تا توان مقاومت را از ما بگیرد اما رجوع به قرآن و توجه به آیات نورانی آن راه ایستادگی، اقتدار و عظمت توام با عزت به ما می‌آموزد.

دریادار سیاری تاکید کرد: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی است و باید از این ماه برای تقویت ایمان در درون‌مان بهره ببریم.

وی گفت: باید خودمان و خانواده‌هایمان را در برابر جنگ نرم دشمن با آموزه‌های اسلامی و دینی مراقبت کنیم و اجازه ندهیم دشمن با فضاسازی‌های مسموم در فضای مجازی، اینترنت و ماهواره به ما صدمه وارد کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، یکی دیگر از توطئه‌های دشمن را تغییر سبک زندگی در میان ملت‌های مختلف دانست و اضافه کرد: ما سبک زندگی قرآنی را در دین اسلام داریم که انسان را به سعادت و کمال می‌رساند و باید خودمان را با این سبک زندگی که منطبق بر روحیات اصیل ملت ایران است، مجهز کنیم.

به گزارش فارس، در این مراسم از قاریان و حافظان قرآن کریم در منطقه یکم نیروی دریایی تقدیر و هدایایی به آنان اهدا شد.

ارسال نظر: