محمدحسن در گفتگو با «نسیم آنلاین» اعلام کرد:

خرید بیش از ۲ میلیارد ریال چای ایرانی از سوی مردم نیکوکار

کدخبر: 2039888

دبیرجشنواره صد هزار لبخند سازمان داوطلبان هلال احمر به استقبال گسترده خیرین و نیکوکاران از چشنواره صد هزار لبخند، در ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

علی محمدحسن با اشاره به استقبال گسترده خیرین و نیکوکاران از جشنواره صد هزار لبخند، در گفت‌وگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » تأکید کرد: تاکنون مردم نیکوکار و خیر در سراسر کشور با خرید نزدیک به 17 هزار بسته چای ایرانی به ارزش فراتر از 2میلیارد و یک‌صد و بیست‌ویک میلیون ریال به نیازمندان تحت پوشش طرح همای رحمت کمک کرده‌اند.

وی افزود: طبعاً پروژه یک‌صد هزار لبخند باهدف اهدای یک‌صد هزار بسته چای، پروژه عظیم و سنگینی است و هدف آن میزبانی از خانواده‌های ایتام و نیازمند روزه‌دار بر سر سفره‌های سحری و افطاری با چای ایرانی و نیز حمایت از تولیدات ملی است که در قالب برنامه ملی همای رحمت در سراسر کشور است .

وی بابیان اینکه این جشنواره برای ایام ماه مبارک رمضان طراحی‌شده است و تا روز عید سعید فطر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دو شرکت ایرانی در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، عهده‌دار تأمین و فروش بسته‌های چای به نفع نیازمندان شناسایی‌شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمرمی باشند .

دبیر جشنواره صد هزار لبخند توضیح داد: قیمت هر بسته چای اصیل ایرانی چین بهاره، معادل 125هزار ریال است که با توجه به تعدد استان‌ها و تعدد نمایشگاه‌ها و ایستگاه‌های فروش، سعی ما بر این است که از طریق اطلاع‌رسانی گسترده، طیف وسیع‌تری از مردم را در این برنامه خداپسندانه همراه کنیم.

گفتنی است مشارکت‌کنندگان در این جشنواره، تعداد مشخص اهدایی خود را از انبار نیوشا نیک از طریق سایت‌های www.newshanik.ir و www.stla.ir و با اعلام کد داوطلبی خود دریافت می‌کنند (گزارش رسمی آمار خروجی تعداد بسته‌ها از انبار نیوشا نیک بر اساس کد داوطلبی قابل‌استعلام است)، علاوه بر محصول هر فرد به تعداد بسته‌های خریداری کرده برچسب مهروموم با کد سریال مشخص دریافت می‌کند و تا پایان مدت‌زمان جشنواره موظف به بازگرداندن بسته‌ها با برچسب اهدایی به سازمان داوطلبان است.

بسته‌های اهدایی در حضور خیر با برچسب ویژه (غیرقابل فروش) با کد سریال مشخص مهروموم‌شده و رسید کد سریال تحویل خیر می‌شود. این شماره رسید پس از تحویل بسته به سازمان داوطلبان در سایت مربوط به جشنواره اعلام می‌شود و فرد اهداکننده می‌تواند از صحت پروژه و اهدای بسته اطمینان حاصل کند.

ارسال نظر: