اوباما:

رفتار متفاوت با آمریکایی‌های مسلمان، کشور ما را امن‌تر نمی‌کند

کدخبر: 2040053

رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ ضد مسلمانان گفت که ادبیان ضد اسلامی وی چیزی نیست که ما آمریکایی‌ها می‌خواهیم همچنین رفتار متفاوت با آمریکایی‌های مسلمان کشور ما را امن‌تر نمی‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ ضد مسلمانان گفت که ادبیان ضد اسلامی وی چیزی نیست که ما آمریکائیها میخواهیم.

وی تاکید کرد که رفتار متفاوت با آمریکائی های مسلمان کشور ما را امن تر نمی‌کند.

وی به همجنس گرایانی که در باشگاه شبانه اورلاندو هدف گرفته شدند نیز گفت که شما تنها نیستید. مردم آمریکا، متحدان ما و دوستان شما در سراسر جهان در کنار شما ایستاده‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین اظهار داشت که کشف و جلوگیری از اقدامات تروریست‌هایی که شخصا دست به اقدامات تروریستی می‌زنند و یا سلول‌های کوچک تروریستی، بسیار دشوار است.

دونالد ترامپ روز گذشته با سوء استفاده از حادثه تیراندازی اورلاندو دوباره بر پیشنهاد خود مبنی بر جلوگیری از مهاجرت مسلمانان به خاک آمریکا تاکید کرد.

وی با دفاع از موضع خود درباره جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا گفته است، اولین دلیلی که مهاجم اورلاندو در آمریکا بود این است که به خانواده او اجازه دادیم وارد آمریکا شوند.

ترامپ با انتقاد از رقیب دموکراتش گفت: کلینتون میخواهد سلاح را ممنوع کند اما اجازه دهد افرادی وارد کشور شوند که مار سلاخی کنند. من اگر رئیس جمهور شوم مهاجرت از کشورهایی که تاریخی از تروریسم دارند را به حالت تعلیق در می آورم.

وی تاکید کرد که آمریکا باید با نیروی نظامی به حادثه اورلاندو واکنش نشان دهد.

ارسال نظر: